網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月8日 星期五

【拍到爆晒粗】曾志偉想捧余文樂做影帝 __,志偉,余文樂,曾志偉,

志偉爆樂仔拍戲拍到爆粗!next1/1pre志偉講笑話當日係用影帝銜頭嚟說服樂仔接套戲。next1/1pre睇嚟佢對樂仔好有信心。next1/1pre不過佢爆樂仔每場戲都演到青筋盡現。next1/1pre廖啟智next1/1pre導演麥曦茵(左三)及旗下藝人,曹震豪(左一)、林耀聲(左二)、岑珈其(右三)、黃溢濠(右二)、梁曉豐(右一)。next1/1pre藝人曾志偉今出席「第二屆首部劇情片電影計 ...


志偉爆樂仔拍戲拍到爆粗!

next 1/1 pre

志偉講笑話當日係用影帝銜頭嚟說服樂仔接套戲。

next 1/1 pre

睇嚟佢對樂仔好有信心。

next 1/1 pre

不過佢爆樂仔每場戲都演到青筋盡現。

next 1/1 pre

廖啟智

next 1/1 pre

導演麥曦茵(左三)及旗下藝人,曹震豪(左一)、林耀聲(左二)、岑珈其(右三)、黃溢濠(右二)、 梁曉豐(右一)。

next 1/1 pre

藝人曾志偉今出席「第二屆首部劇情片電影計劃頒獎典禮暨新聞發布會」,他演出的首屆作品《一念無明》即場播放,他笑說:「一啲咁沉重嘅電影,仲諗住介紹廖啟智畀導演,但睇過劇本後覺得自己非拍不可,我要拉埋余文樂同金燕玲嚟陪葬。拍嗰陣,余文樂成日問我『導演究竟想要乜X嘢,拍極都話唔X得嘅?』所以見到余文樂每場戲都演到青筋盡現,仲成日匿埋培養感情,周潤發邊使咁樣,笑住埋位都可以即刻喊晒。」

曾志偉為了支持電影,自己亦協助劇組借場,問到酬勞多少,他笑言自己帶埋飯盒去現場食。問到有否信心憑這部電影再獲影帝殊榮,他表示:「希望啦,當日說服余文樂拍攝,都係話『你好似未攞過影帝架可?不過冇錢架啵』。」不過他笑言幸好對方亦很喜歡這部電影。

阿梅精神值得宣揚

另外,問到有關梅艷芳紀念館一事,他指:「首先要同政府聯絡,唔係一日半日嘅事,所有物件放喺屋企都冇用,應該畀香港人、觀眾、影迷,分享同欣賞,交畀政府好好保存,既然身為香港嘅女兒,值得紀念同宣揚佢嘅精神,可能日後將張國榮嘅紀念品都放入去。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!