掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

張秀文無懼寒冬晒巨咪:畀大家溫暖 __,張秀文,

見到張秀文着成咁,個心都暖一暖呀!next1/1pre深不可測!next1/1pre笑容甜美。next1/1pre小心凍親呀!next1/1pre張秀文話想試吓做liveshow司儀。next1/1pre張秀文話唔覺有追求者喎!next1/1pre藝人張秀文出席商場新年活動,身穿紅色低胸連身短裙我她無懼寒冷天氣,大騷「事業線」及長腿,與現場觀眾玩遊戲,相當吸睛。張秀文表示自己是怕凍之人,已做足禦寒 ...


見到張秀文着成咁,個心都暖一暖呀!

next 1/1 pre

深不可測!

next 1/1 pre

笑容甜美。

next 1/1 pre

小心凍親呀!

next 1/1 pre

張秀文話想試吓做live show司儀。

next 1/1 pre

張秀文話唔覺有追求者喎!

next 1/1 pre

藝人張秀文出席商場新年活動,身穿紅色低胸連身短裙我她無懼寒冷天氣,大騷「事業線」及長腿,與現場觀眾玩遊戲,相當吸睛。張秀文表示自己是怕凍之人,已做足禦寒準備:「我有黐暖包,同埋好彩喺室內進行活動,加上冇預過氣溫驟降,但畀到大家視覺上溫暖,都係我嘅榮幸。」

恨做live show司儀

張秀文又透露新年會在工作中度過:「希望開心搵多啲錢,而願望就想身邊嘅人都身體健康,同希望可以喺工作上有更多挑戰及突破。(例如呢?)我未做過live show嘅司儀,好想試吓,唔一定要頒獎典禮,遊戲節目都好。(只想做司儀?)劇都有興趣,但真係好少拍,有得參與已經好開心,好似近排拍緊《使徒行者》電影版,見到張家輝、古天樂等等,有份拍已經係一個大里程碑,唔需要做咩大角色。」

唔覺有追求者

問到情人節將如何度過?張秀文表示自己單身,預計當天要工作,同時亦感覺不到自己有任何追求者:「可能佢哋要出多啲力畀我知道啦,唔覺追緊。(冇合你眼緣嘅人?)冇呀,可能我太專注係工作上,我諗喺工作上衝刺多2至3年先,但我都期待愛情嘅,不過冇話好落力去搵,一切隨緣啦,有時太緊張太落力就未必有。(有冇咩擇偶條件?)要有幽默感,唔需要高大、靚仔,有係bonus,我重視兩個人相處多啲,希望大家可以互相氹大家開心。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!