掃呢頁CODE去手機

2016年1月26日 星期二

低腰褲露紅邊 莊思敏尷尬幫底底歸位 __,莊思敏,

莊思敏呢單嘢真係老貓燒鬚。next1/1pre莊思敏條底底,唔單止係火紅色,仲要有喱士,都幾靚。next1/1pre不過當佢發現紅底外露時,佢即刻周身唔自在,扮晒嘢望鏡,實質對手起勢狂攝。next1/1pre唔知係咪條低腰太緊,莊思敏攝極都達唔到目的。next1/1pre於是乎,佢最後終於豁出去,望向鏡耷低頭猛攝,場面搞笑。next1/1pre大家睇吓,當大家講緊嘢時,半入鏡嘅莊思敏(左)依然起勢 ...


莊思敏呢單嘢真係老貓燒鬚。

next 1/1 pre

莊思敏條底底,唔單止係火紅色,仲要有喱士,都幾靚。

next 1/1 pre

不過當佢發現紅底外露時,佢即刻周身唔自在,扮晒嘢望鏡,實質對手起勢狂攝。

next 1/1 pre

唔知係咪條低腰太緊,莊思敏攝極都達唔到目的。

next 1/1 pre

於是乎,佢最後終於豁出去,望向鏡耷低頭猛攝,場面搞笑。

next 1/1 pre

大家睇吓,當大家講緊嘢時,半入鏡嘅莊思敏(左)依然起勢係咁攝。

next 1/1 pre

搞咗一大輪,條底底終於聽話歸位,但莊思敏都係忍唔住露出尷尬傻笑。

next 1/1 pre

底底聽番話,莊思敏對住鏡頭即刻信心返晒嚟。

next 1/1 pre

蕭正楠與女友黃翠如在將軍澳電視城為新劇《幕後玩家》進行開鏡拜神,同場仲有莊思敏。雖然莊思敏有模特兒底,處理走光應該有一手,不過唔知係咪因為天氣凍得滯,着低腰褲嘅莊思敏喺活動度竟然失手落紅底。而當佢發現呢個事實嘅時候,佢似乎都有啲愕然,即時扮鎮定,望實個鏡頭攝番條紅底歸位,可惜佢攝極都好似爭啲咁,最後佢放棄扮鎮定,爽性背向鏡頭、耷低頭係咁攝、攝、攝。

攝咗一大輪,條紅底終於乖乖地唔再「八卦」外露,而莊思敏終於可以好自然咁面對番鏡頭,但期間都係忍唔住傻笑,唔知呢啲係咪就係以笑遮醜呢?

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!