掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

「等」唔到黃霑先離婚 華娃自爆唔專一 __,黃霑,

華娃(左圖右)直言係因為一個「等」字,經常等唔到黃霑返嚟屋企,所以最後要離婚!next1/1pre華娃(右)又謂自己唔係一個專一女友,同黃霑一齊時試過同其他男人約會!next1/1pre華娃(右)與黃霑至小便相識,中學時男方對佢一見鍾情!next1/1pre華娃接受吳綺莉主持的有線節目《往事.並不如煙》訪問,期間談及與已故前夫黃霑的戀愛史。華娃透露二人是至小便認識:「我中一就認得佢,佢對我一見鍾情 ...


華娃(左圖右)直言係因為一個「等」字,經常等唔到黃霑返嚟屋企,所以最後要離婚!

next 1/1 pre

華娃(右)又謂自己唔係一個專一女友,同黃霑一齊時試過同其他男人約會!

next 1/1 pre

華娃(右)與黃霑至小便相識,中學時男方對佢一見鍾情!

next 1/1 pre

華娃接受吳綺莉主持的有線節目《往事.並不如煙》訪問,期間談及與已故前夫黃霑的戀愛史。華娃透露二人是至小便認識:「我中一就認得佢,佢對我一見鍾情,展開熱烈追求。」

當大家以為黃霑花心,華娃卻自爆不是專一女友:「佢好忙,冇時間陪我,當時又有其他男士追我,我就間中同其他人約會。(當時欣賞黃霑啲乜?)大家都係天主教徒,欣賞佢嘅虔誠。」

談到最終二人婚姻破裂,華娃謂:「都係因為一個『等』,等食飯等佢返屋企咁。(畀幾多分佢?)只可以講,如果滿意就會走落去,唔會離婚收場。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!