掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

視網膜黃斑病變引發中漿病 梁烈唯險盲 __,梁烈唯,

梁烈唯已經做完手術出咗院,大家唔使擔心喇。next1/1pre梁烈唯做手術前晒晒V咁,一睇就知佢唔係好緊張。next1/1pre梁烈唯話佢覺得呢個病嘅成因,好明顯係因為壓力,應該同佢近日多負評有關。next1/1pre不過其實個病仲有好多成因,包括夜瞓、飲得咖啡多同食得多煙都會出事。next1/1pre所以唯唯奉勸大家要小心,尤其要戒熄燈睇電話嘅習慣。next1/1pre唯唯手術後將自己包到實一實 ...


梁烈唯已經做完手術出咗院,大家唔使擔心喇。

next 1/1 pre

梁烈唯做手術前晒晒V咁,一睇就知佢唔係好緊張。

next 1/1 pre

梁烈唯話佢覺得呢個病嘅成因,好明顯係因為壓力,應該同佢近日多負評有關。

next 1/1 pre

不過其實個病仲有好多成因,包括夜瞓、飲得咖啡多同食得多煙都會出事。

next 1/1 pre

所以唯唯奉勸大家要小心,尤其要戒熄燈睇電話嘅習慣。

next 1/1 pre

唯唯手術後將自己包到實一實,佢話因為唔可以接觸光。

next 1/1 pre

出院返屋企休養嘅佢,話已經將屋企變咗黑房。

next 1/1 pre

梁烈唯上年開始眼部不適,其後發現是眼部血管畸形,眼球位置黃斑位有水泡,故醫生建議他做手術,惟其後情況有好轉,才不用做。不過,兩個多月前,唯唯病情有變,黃斑點病變,經診斷後,證實引發中漿病,醫生指一定要入院做手術,否則會盲。

唯唯今晨做完手術,他接受《東網》訪問時表示此病成因是壓力大,食煙、捱夜、飲得太多咖啡等所致,他指自己明顯是壓力大所致,又謂平時飲太多咖啡,所以要戒咖啡。他說:「前一晚入院打啲螢光劑做測試,今朝八點入手術室做手術,用凍激光做手術,將眼內畸型血管導致有水泡嘅虛位封咗,以免影響視力。」

屋企變黑房

由於住院費昂貴,加上只是眼睛做手術,故唯唯選擇出院回家休息,不過醫生叮囑他眼睛千萬不能接觸光,故給了他一個很特別的眼鏡。唯唯坦言返家後,將家變成黑房般。問到為何又要着大褸、又要戴冷帽時,他表示由於之前注射的光動力治療藥物會有過敏反應,故身體都不能接觸光,現時他已閉關家中休息,最少要休息五天。

籲勿熄燈睇電話

唯唯又表示雖然只是入院一天,但不少朋友及家人都有到醫院探他,令他大感溫暖,他謂:「我好想講大家都要好小心,大家依家好多時睇電話,尤其係好鍾意熄晒燈喺床㩒電話嗰啲,或者鍾意夜晚飲咖啡嘅朋友,尤其要注意,因為如果食咗咖啡因嘅嘢,眼壓會即時提高,黃斑位微絲血管會好容易破損,就會好似我咁,希望大家小心保護雙眼。」

「中漿病」患者多數為20至50歲嘅男士,想知更多「中漿病」嘅資料?詳情請看: http://goo.gl/ZbWUmu


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!