掃呢頁CODE去手機

2016年1月22日 星期五

楊思琦氹女靠扮嘢 影相牛咁眼錫到燶 __,思琦,楊思琦,

好多好多母愛啊!next1/1pre夠鐘啦,上堂喇,乖啦。(設計對白)next1/1pre小朋友想點,大人有時真係估唔到㗎。next1/1pre嗯...呢位Krystal媽應該係扮緊電視入面嗰個楊思琦,都有幾分神似。next1/1pre思琦一副「小心過馬路啊!返唔返嚟食飯啊?」咁嘅表情,相信就係一個合格媽咪最好嘅證明!next1/1pre我係楊思琦,我...係一個攝影師!(設計對白)next1/1 ...


好多好多母愛啊!

next 1/1 pre

夠鐘啦,上堂喇,乖啦。(設計對白)

next 1/1 pre

小朋友想點,大人有時真係估唔到㗎。

next 1/1 pre

嗯...呢位Krystal媽應該係扮緊電視入面嗰個楊思琦,都有幾分神似。

next 1/1 pre

思琦一副「小心過馬路啊!返唔返嚟食飯啊?」咁嘅表情,相信就係一個合格媽咪最好嘅證明!

next 1/1 pre

我係楊思琦,我...係一個攝影師!(設計對白)

next 1/1 pre

囡囡Krystal(左)開心就係最好嘅回報

next 1/1 pre

現年37歲的楊思琦,2012年未婚誕下愛女楊卓穎(Krystal),自此母兼父職全心全意養育女兒,快將4歲的Krystal精靈活潑,令思琦倍感安慰。早前她傳出新緋聞,對象包括已婚隱形富豪及前男友吳帥的好友俞越,對緋聞一概否認的思琦日前再出動湊女,與媽媽帶Krystal學溜冰, 全程都極為緊張!

伸長頸做攝影師

當日傍晚6時許,思琦和媽媽推着BB車抵達西九龍一個商場,雖然Krystal已大個女,但她們依然錫到燶,讓不願落地行的Krystal安坐車內。一行三人前往溜冰場,Krystal抵埗後扭計不願落車,思琦出盡法寶,笑晒口氹女,連婆婆亦彎腰俯身氹埋一份。其後Krystal終於肯落車,但繼續扭計,一時爬上思琦大髀,一時又坐到婆婆懷中,不願意換上溜冰鞋,思琦對寶貝女鬧脾氣似是司空見慣,笑晒口繼續氹女,然後軟硬兼施幫女兒換鞋。

未幾,有相熟的朋友仔來到溜冰場,Krystal才肯落地,只見思琦立即鬆一口氣。眼見Krystal及朋友仔齊齊入去玩,思琦伸長頸望到實,又拿出相機幫囡囡影唔停,思琦媽亦緊張地站在她身後手指指,又聲控思琦趕快拍照,三代人在溜冰場各有各忙!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!