網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月29日 星期五

謝安琪打造告別曲 放長假「造人」 __,謝安琪,

謝安琪完成個唱後,就會放長假「造人」。next1/1preKay搵嚟Wyman(圖)度身訂造新歌,望再創事業高峯。next1/1pre山林道係Kay錄第一首歌嘅地方,以此命名新歌寓意勿忘初衷。next1/1preKay預告將暫別樂壇一年,並將開騷回顧出道十年來嘅印記。next1/1pre歌手謝安琪(Kay)為慶祝出道十年,將於4月15及16日在紅館舉行「拾回謝安琪數愛世界巡迴演唱會」。繼當年《囍帖 ...


謝安琪完成個唱後,就會放長假「造人」。

next 1/1 pre

Kay搵嚟Wyman(圖)度身訂造新歌,望再創事業高峯。

next 1/1 pre

山林道係Kay錄第一首歌嘅地方,以此命名新歌寓意勿忘初衷。

next 1/1 pre

Kay預告將暫別樂壇一年,並將開騷回顧出道十年來嘅印記。

next 1/1 pre

歌手謝安琪(Kay)為慶祝出道十年,將於4月15及16日在紅館舉行「拾回謝安琪數愛世界巡迴演唱會」。繼當年《囍帖街》成Kay代表作後,今次再獲Wyman(黃偉文)出手度身訂造「K歌」《山林道》助她再攀高峯,而Kay完成個唱便宣告退隱一年專心「造人」。

Kay這次是第三度踏上紅館舞台開個唱,對她意義重大皆因將會回顧其十年來的音樂印記,亦是Kay暫別樂壇前的最後演出。而當日Wyman的經典之作《囍帖街》令Kay登上人生高峯,這次再次神來之筆為Kay獻上一首《山林道》成為主打歌。

Wyman作詞勿忘初衷

Kay看到歌詞有很大感觸:「當日我哋小公司由山林道開始做起,錄第一首歌亦喺呢度,可能時間令好多人和事變遷,正如雖然叫山林道,但條街道上面一棵樹都冇,要發展就要斬樹劈石,想要一樣嘢就可能要犧牲另一樣,但做人就唔可以忘記初衷。」期望《山林道》再創事業高峯?Kay笑言:「係又唔拘喎,我都希望首歌可以觸動人心。」

不怕離開被超越

然而Kay十年來不停為事業打併,完成個唱後會放一年長假,對這個暫別決定Kay亦自讚夠勇:「我都覺得自己好豪好勇,親身推咗唔少工作。(損失千萬元計?)係呀,但冇得咁計,要計嘅話生命比搵食重要。(唔怕消失一年被其他歌手超越?)冇擔心過,我嘅離開係為咗返嚟變得更強大。」Kay坦言都會不捨得,但正如她所說要犧牲才會得到更多,而她想得到的不是成就,而是有更多生活感受去做音樂。不過,Kay稱雖然「放長假」,但她已完成兩張唱片,所以歌迷仍有新歌「止癮」,講到退隱「造人」?Kay爽快答:「係呀,我會好好造人,好好生活。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!