掃呢頁CODE去手機

2016年1月15日 星期五

【床照曝光】蘇麗珊閃撻游學修爆四角戀 蘇麗珊 游學修

蘇麗珊速戀游學修驚爆四角戀。next1/1pre蘇麗珊憑《哪》片爆紅升級做女神,人氣急升。next1/1pre更閃撻戲內男主角游學修。next1/1pre蘇麗珊同舊愛Hanson(左)拍拖三年,突然殺出游學修導致分手收場。next1/1pre讀大學時二人勁恩愛,朋友同學都話估唔到佢哋咁就分咗手。next1/1pre當年二人感情好好,仲不時晒啜爆照放閃。next1/1pre二人更在床上攬到實,黐住齊 ...


蘇麗珊速戀游學修驚爆四角戀。

next 1/1 pre

蘇麗珊憑《哪》片爆紅升級做女神,人氣急升。

next 1/1 pre

更閃撻戲內男主角游學修。

next 1/1 pre

蘇麗珊同舊愛Hanson(左)拍拖三年,突然殺出游學修導致分手收場。

next 1/1 pre

讀大學時二人勁恩愛,朋友同學都話估唔到佢哋咁就分咗手。

next 1/1 pre

當年二人感情好好,仲不時晒啜爆照放閃。

next 1/1 pre

二人更在床上攬到實,黐住齊齊玩手機。

next 1/1 pre

女神有本錢,素顏上陣冇有怕。

next 1/1 pre

Hanson知道蘇麗珊鍾意Big Bang,多次陪女友出國睇騷。

next 1/1 pre

Hanson仲染埋一頭銀髮扮韓國仔投其所好。

next 1/1 pre

二人最後一次蜜遊目的地係美國,不過分手後只剩低獨照。

next 1/1 pre

二人最後一次蜜遊目的地係美國,不過分手後只剩低獨照。

next 1/1 pre

二人溫馨照全部消失。

next 1/1 pre

Hanson未忘情在社交平台訴心聲,好友紛紛留言安慰。

next 1/1 pre

電影《哪一天我們會飛》令今年23歲的蘇麗珊(Cecil)愛情事業兩得意,首嘗角逐金馬獎最佳新人滋味,成為影壇新貴兼新一代宅男女神外,更和男主角游學修在上月初大方公開承認戀人關係,甜蜜背後卻疑似牽連出四角戀!有「理大女神」之稱的蘇麗珊本來有拍拖三年的同校男友,跟同樣有女友的游學修戲假情真,疑似劈腿暗地交往,熱戀熱辣辣,雙雙「飛」甩正印,名正言順成為戀人關係。

上月初公開認證戀人關係的蘇麗珊和游學修,自爆是數月前才正式拍拖及拖手仔,當時游學修更口花花說:「由始至終都鍾意佢,邊個唔鍾意佢?」蘇麗珊解釋公開戀情是不想講大話,這也是她不想瞞住拍拖三年、讀大學時認識的男友Hanson,故毅然分手的原因。據知,各自有拖拍的蘇麗珊和游學修在拍《哪》片已互有好感,礙於當時各有另一半未有進一步發展,知情人士透露:「Cecil同游學修唔使埋位時,已拎住電話玩自拍,又玩又笑,Cecil猛話游學修好搞笑,游學修口材勁又識氹人。有人搭嗲話:『不如你哋拍拖』佢哋兩個聽到就紅都面晒,唔敢出聲!」

朝夕相對

一撻即着,蘇麗珊和游學修在電影煞科後,聯絡比之前更頻密,加上開始要為電影宣傳,在日見夜見下,戀火包不住,並偷偷的暪着另一半開始交往,後來更索性主動攤牌,跟另一半提出分手,直到去年年中正式拍拖。未公開戀情前,於香港理工大學畢業、有「理大女神」之稱的蘇麗珊,曾笑言求學時期最遺憾的,就是從未跟同學拍拖。有曾跟蘇麗珊讀理大的同學向本報爆料,直指她在理大讀書時已跟同校的Hanson拍拖達三年。「讀Poly嘅,都知佢同Hanson係一對,Cecil讀緊書時已經係part-time model,人真係幾靚,性格又隨和,一啲都唔港女,所以都有好多朋友,算係校內嘅風頭躉或校花。雖然佢條件好,有大把男仔追,但係佢同Hanson真係好sweet,無論去邊都黐到實!Hanson住Hall時,成日見到Cecil出現,Hanson去踢波,Cecil又跟住去!大家都估唔到,佢哋竟然會散。」

分手速剷蜜照

蘇麗珊和Hanson拍拖三年,愛的足迹橫跨歐亞兩陸,包括韓國、泰國、台灣及美國等。本報得到一批蘇麗珊和Hanson外遊的相片,包括攬攬抱抱,以及肉緊啜面外,更有在酒店房間中,兩人身貼身、攬住邊瞓邊玩手機的床上照。最後一次甜蜜之旅則是美國,當時蘇麗珊到美國修讀演技課程,Hanson也特意到當地「探親」兼旅行,不過分手後兩人即刪除在美國時的蜜照,只剩下單人照。

齊齊追星

深知女友追捧韓國勁旅Big Bang的Hanson,陪蘇麗珊到台灣及韓國齊齊追星,蘇麗珊也曾在Facebook上載和Hanson在台北追Big Bang時獲得的紀念品照片並留言表示興奮。而Hanson曾經染了一頭銀髮尤如韓仔造型以投其所好外,見蘇麗珊在Facebook以Big Bang的歌曲《Monster》中的歌詞:「I think I'm sick, I think I'm sick.」來表達身體不適時,Hanson即食腦地以《Monster》另一句歌詞:「I love you , baby . I'm not a monster.」來呵番女友,認真有計!

留言未忘情

分手後Hanson把昔日在網上的甜蜜合照全部刪除,不過三年情始終難以一時放下,有Hanson身邊的好友透露,指Hanson想不到會和女友分手,雖然性格樂觀,但情傷始終未能一時三刻完全復原,大約兩個半月前,Hanson在instagram突然上載一張一群駱駝在沙漠行走的圖片,並留言:「He remembers, she forgets.」而《哪》片的英文譯名是《She remembers, he forgets》,幾乎同出一轍,明顯Hanson借玩食字隱喻對舊愛蘇麗珊依然未能放下的心情,好友們留言安慰包括指「她」一定不會忘記。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!