網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

【李蘊結婚了!】經理人證實已註冊 海南補擺酒 __,李蘊,

24歲嘅李蘊結婚了!咁突然嘅?今晚佢兩個好姊妹鄧紫棋(G.E.M.)同何超蓮同時upload佢哋三個著住禮服嘅相,G.E.M.喺IG表示:「想起我們曾一起在家裡哭、想起曾經受傷的妳是如何慢慢遇到幸福,這一刻真的很感動!你很美,從內到外!你是最美的新娘!」超蓮表示:「看著你們開始談戀愛到現在走到結婚步入禮堂,實在是太替你開心了!感動到眼淚一直流寶貝你會一直幸福到老的!我愛你」本報今日問到李蘊經理人P ...


24歲嘅李蘊結婚了!咁突然嘅?今晚佢兩個好姊妹鄧紫棋(G.E.M.)同何超蓮同時upload佢哋三個著住禮服嘅相,G.E.M.喺IG表示:「想起我們曾一起在家裡哭、想起曾經受傷的妳是如何慢慢遇到幸福,這一刻真的很感動!你很美,從內到外!你是最美的新娘!」超蓮表示:「看著你們開始談戀愛到現在走到結婚步入禮堂,實在是太替你開心了!感動到眼淚一直流寶貝你會一直幸福到老的!我愛你」本報今日問到李蘊經理人Peter,佢話:「佢哋註冊咗一段時間,今日喺海南補擺酒,李蘊話多謝大家。」Peter繼續話:「畀新郎100個like,佢好叻仔,有才華,佢老公以前係銀行行長,o依家轉行做生意,係實幹嘅人,李蘊嫁畀佢好幸福,祝福佢哋。」李蘊同內地男友羅章冠都拍咗拖一段時間,不過之前佢已經一直表示想結婚,估唔到收得咁密!

恭喜啊! 三個都好靚!

鍾意就快D Share啦!