掃呢頁CODE去手機

2016年1月1日 星期五

蕭正楠:蕭正楠求婚成功?黃翠如認有禮收! __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

翠如BB同蕭正楠咁襯,不如早啲拉埋天窗啦。(資料圖片)next1/1pre容祖兒(資料圖片)next1/1pre藝人蕭正楠被指以鮮花、禮物攻勢向女友黃翠如求婚成功,對此,黃翠如接受《東網》獨家訪問,笑言那些禮物都是蕭正楠Fans送給他的,她說:「佢啲Fans每逢大時大節都會送禮物畀佢。(有冇送埋畀你?)有時佢哋會送食物畀我,知道我鍾意食嘢!」至於大除夕,翠如坦言會跟男友講工作中倒數。問到翠如是否剛 ...


翠如BB同蕭正楠咁襯,不如早啲拉埋天窗啦。(資料圖片)

next 1/1 pre

容祖兒(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人蕭正楠被指以鮮花、禮物攻勢向女友黃翠如求婚成功,對此,黃翠如接受《東網》獨家訪問,笑言那些禮物都是蕭正楠Fans送給他的,她說:「佢啲Fans每逢大時大節都會送禮物畀佢。(有冇送埋畀你?)有時佢哋會送食物畀我,知道我鍾意食嘢!」至於大除夕,翠如坦言會跟男友講工作中倒數。

問到翠如是否剛跟容祖兒及家人慶祝時,她開心謂:「我尋晚走兩場,因為我細妹之前喺西班牙讀烹飪,跟住喺一間西班牙餐廳學廚,尋晚最後一日,我哋一齊去咗試佢手勢。(咁你有冇跟妹妹學廚?)佢唔肯教我。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!