掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

激凸成焦點!吳業坤賴怕凍:條底褲厚啫 __,吳業坤,

坤坤,真係可愛無極限呀!next1/1pre由於激凸,吳業坤再次成為全城熱話。next1/1pre而佢嘅解釋都好妙,除咗話係父母遺傳嘅優點外。next1/1pre仲話因為怕凍,所以着咗條厚底褲。哈哈!next1/1pre不過小編想highlight嘅亮點,今次喺坤坤嘅大髀度,佢竟然可以用兩隻髀晾起兩部錄緊音嘅電話,仲要雙手揸實一堆咪,真係好有JoeJunior嘅影子,又多個可愛之處lu。next1 ...


坤坤,真係可愛無極限呀!

next 1/1 pre

由於激凸,吳業坤再次成為全城熱話。

next 1/1 pre

而佢嘅解釋都好妙,除咗話係父母遺傳嘅優點外。

next 1/1 pre

仲話因為怕凍,所以着咗條厚底褲。哈哈!

next 1/1 pre

不過小編想highlight嘅亮點,今次喺坤坤嘅大髀度,佢竟然可以用兩隻髀晾起兩部錄緊音嘅電話,仲要雙手揸實一堆咪,真係好有Joe Junior嘅影子,又多個可愛之處lu。

next 1/1 pre

呢個時候,不如再回顧一吓坤坤唔同嘅獲獎表情,呢個係振奮。

next 1/1 pre

呢個係呆,唔講,仲以為佢畀人罰抄。

next 1/1 pre

連激凸都可以坦然面對,吳業坤係叻豬嘅。

next 1/1 pre

歌手吳業坤以爆冷姿態在叱咤頒奬禮勇奪三個大奬,接受訪問時,坤坤表示見到司儀森美好安心,但在台上講感言時都忍唔住喊,他指因為從小已經有睇叱咤,更加冇諗過自己可以企上呢個舞台,所以份外感動,亦回想起呢幾年所經歷過嘅嘢。

「別再咁留意我條褲」

他表示奪得生力軍金奬已經超出預期,並謂想不到在場的朋友及網友這麼支持他的音樂:「唔係攞完奬就算,我真係想繼續留喺樂壇唱歌畀大家聽,大家畀到咁多信心我,我就應該畀更多作品大家,希望大家唔好再咁留意我條褲啦。」

問到他上台爆喊時所講的話,他說:「完咗比賽嘅時候,見到林欣彤、許廷鏗開始有歌,諗住排隊有我啦,但係排吓排吓就到今年,諗番起覺得自己等到機會,但又會驚啲人唔肯聽我唱歌。」他又笑言將貓紙袋足一日,但仍然有好多說話未曾講。

激凸=父母遺傳嘅優點

提到坤坤條褲太緊而激凸,他笑言:「可能直條啦,真係好激咩?呢啲都係爸爸媽媽畀我嘅一啲優點嚟嘅,講緊着衫好睇呀!條底褲厚啫,怕凍呀。」談到台下有歌手陪喊,坤坤就謂很想知道有邊幾個。當記者話佢知林欣彤、鄭欣宜、薛凱琪等都有喊時,他表示好感動,又話自己下午三點到場時,已經不禁流下男兒淚。

未儲到首期

問到可會覺得吐氣揚眉,他表示好似舒咗一口氣,因為係自己堅持咗5年嘅一樣嘢:「但係在座有好多歌手比我更加努力,我一定唔會驕傲,我可以保持番我一直做緊嘅嘢,希望有多啲機會做騷唱歌畀大家聽。(會加價?)依樣嘢要視乎公司喇,不過自己就冇乜所謂。(好快唔使住公屋?)要呀,個樓市都未暢旺,都未係適合時候買樓,或者儲到首期。今年有好多唔同方面嘅報道,都希望留意番我音樂上面嘅報道。(好多網絡紅人幫你拉票,歸功於佢哋?)覺得佢哋都幫到好多手,好surprise,呢一刻都好享受個奬。」

問到緋聞女友龔嘉欣可有傳訊息給他,他指之後拍劇會見到對方:「可能到時佢先恭喜我。(請佢食飯慶祝?)要請好多人食飯,總之今年要用好多錢還飯債。」

人肉mic stand

吳業坤受訪時,仲化身「Joe Junior」,由於記者需要用電話錄音,吳業坤竟施展人肉mic stand絕技,除咗手上面拎住一堆咪外,大髀上面都「晾」住咗兩部電話,大髀中間仲夾住咗個獎,真係能人所不能!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!