網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月25日 星期一

蘇志威出山寫歌 蔡一智笑係生銹嘅刀 __,蘇志威,蔡一智,

草蜢話3月會出新碟呀!next1/1pre草蜢又唱又跳。next1/1pre蘇志威勁Hyper!next1/1pre咁就合作咗31年喇。next1/1pre蔡一智(左)就笑蘇志威係生咗銹嘅刀,但係就磨利咗嘅!next1/1pre開香檳。next1/1pre組合草蜢以一身間條造型現身音樂會,唱出《忘情森巴舞》、《Lonely》、《永遠愛着你》等經典歌曲,期間更向住觀眾拋飛碟,全場觀眾企晒起身,掀起全 ...


草蜢話3月會出新碟呀!

next 1/1 pre

草蜢又唱又跳。

next 1/1 pre

蘇志威勁Hyper!

next 1/1 pre

咁就合作咗31年喇。

next 1/1 pre

蔡一智(左)就笑蘇志威係生咗銹嘅刀,但係就磨利咗嘅!

next 1/1 pre

開香檳。

next 1/1 pre

組合草蜢以一身間條造型現身音樂會,唱出《忘情森巴舞》、《Lonely》、《永遠愛着你》等經典歌曲,期間更向住觀眾拋飛碟,全場觀眾企晒起身,掀起全場高潮!

接受訪問時,三子透露將會為慶祝出道31周年於3月推出國語碟,今次更收錄了三人的創作,蔡一智笑言今次更請到好耐冇寫歌嘅蘇志威出山。三子表示已經拍攝好MV,直言:「其實已經講咗好耐,已經完成咗,send咗去美國做混音,經理人林珊珊話猴年好啲,想ready好啲,我哋集中火力介紹新歌。」

問到蘇志威寫歌可會覺得大壓力,蔡一智聽到就搞笑說:「生咗銹嘅刀磨利咗『降』住我哋!」另外,蔡一傑透露自己2月生日,笑言農曆新年約了一位國際級愛人麥當娜:「會跟住佢去tour,係畀自己最好嘅生日禮物。」而蔡一智就會跟家人外遊,而蘇志威就會留守香港。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!