網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月30日 星期六

何傲兒:老闆全力支持 何傲兒誓要周子揚公開道歉 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

愛嘅反面就係..............恨next1/1pre有老闆撐腰,何傲兒冇有怕。next1/1pre何傲兒要周子揚公開道歉。next1/1pre唔知周子揚會唔會照做呢?next1/1pre何傲兒表示對周子揚已經冇晒感覺。next1/1pre何傲兒大讚老闆一家人對佢好好。next1/1pre藝人何傲兒(Lily)出席賣旗活動,她表示自己有時間便會多做善事,對於舊愛周子揚早前數臭自己一家拜金一 ...


愛嘅反面就係..............恨

next 1/1 pre

有老闆撐腰,何傲兒冇有怕。

next 1/1 pre

何傲兒要周子揚公開道歉。

next 1/1 pre

唔知周子揚會唔會照做呢?

next 1/1 pre

何傲兒表示對周子揚已經冇晒感覺。

next 1/1 pre

何傲兒大讚老闆一家人對佢好好。

next 1/1 pre

藝人何傲兒(Lily)出席賣旗活動,她表示自己有時間便會多做善事,對於舊愛周子揚早前數臭自己一家拜金一事,她表示事情回應一次便夠了:「有啲嘢回應一次就夠,其他嘢唔值得再講,我驚會沒完沒了,所有嘢都交畀律師處理。(要求賠償?)公開道歉,細節就唔多講,相信大家唔係咁有興趣想知我嘅私人事,有啲嘢事態嚴重就應該要嚴肅處理。(如果佢唔道歉係咪會行動升級?)到時再算,人要為自己講過嘅嘢負責任,但再點樣都影響唔到我。(你同屋企人邊個嬲啲?)與其用嬲字,係唔開心多啲,不過都過咗去,想做番啲實事。(再見不是朋友?)對呢個人冇晒感覺。(係咪好失望?)總之冇晒感覺。」

感情事隨緣

問到老闆林建名有否呵番自己?她說:「好開心之前同佢哋一家人去日本旅行,全家人都好錫我,大小姐(林煒珊)好錫我,又買衫畀我,覺得好warm,佢哋成家人係呢件事上都好支持我。(林生係咪都好嬲?)佢都覺得呢件事嚴重,要嚴肅處理,全力支持我。(佢支持你搵律師出信?)係呀。(新年去同林生拜年?)梗㗎啦,下星期會有公司團拜,希望新一年大家開心。(會唔會想有新戀情?)隨緣啦,我現階段都冇乜心情去談戀愛。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!