掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

作哮喘匿屋企聞氣 千嬅爆阿仔玩嫌棄 __,千嬅,楊千嬅,

希望千嬅快啲好番啦!next1/1pre千嬅上載嘅呢張相,就咁睇好似病得好嚴重咁。next1/1pre不過睇佢識得苦中作樂,寫埋啲古靈精怪嘅Hashtag,就知佢冇大礙。next1/1pre千嬅仲喺屋企同阿仔玩Lego打發時間。next1/1pre不過就畀阿仔嫌佢慢,搞到千嬅自己都覺得好搞笑。next1/1pre去年因呼吸系統嚴重感染、發高燒入院留醫嘅楊千嬅,雖然呢排放緊假調理身體,但因為呢排轉天 ...


希望千嬅快啲好番next1/1pre千嬅上載嘅呢張相,就咁睇好似病得好嚴重咁。next1/1pre不過睇佢識得苦中作樂,寫埋啲古靈精怪嘅Hashtag,就知佢冇大礙。next1/1pre千嬅仲喺屋企同阿仔玩Lego打發時間。next1/1pre不過就畀阿仔嫌佢慢,搞到千嬅自己都覺得好搞笑。next1/1pre去年因呼吸系統嚴重感染、發高燒入院留醫嘅楊千嬅,雖然呢排放緊假調理身體,但因為呢排轉天 ...


希望千嬅快啲好番

next 1/1 pre

千嬅上載嘅呢張相,就咁睇好似病得好嚴重咁。

next 1/1 pre

不過睇佢識得苦中作樂,寫埋啲古靈精怪嘅Hashtag,就知佢冇大礙。

next 1/1 pre

千嬅仲喺屋企同阿仔玩Lego打發時間。

next 1/1 pre

不過就畀阿仔嫌佢慢,搞到千嬅自己都覺得好搞笑。

next 1/1 pre

去年因呼吸系統嚴重感染、發高燒入院留醫嘅楊千嬅,雖然呢排放緊假調理身體,但因為呢排轉天氣,千嬅氣管又出事,佢喺IG上載戴口罩相片,仲留言:「快點好天氣。」之後仲要Hashtag「氣管勁敏感」、「帶(戴)10個口罩出街」、「ICANTBREATHE」、「SLEEPLIKEAPIG」以及「留起(喺)屋企䟙LEGO」等。

千嬅張相咁恐怖,仲要加埋咁嘅Hashtag,當然嚇死人啦,不過過咗一陣,佢就上載咗張應該係同阿囝Torres玩嘅相,仲留言:「媽咪快啲」睇千嬅上載咁多個哈哈笑公仔,估計阿囝呢個激將法對佢嘅病情相當有幫助。

之後,千嬅向《東網》報平安,並強調現時不是身處醫院:「我梗係唔喺醫院,我喺屋企,不過氣管敏感作哮喘,要聞氣,好煩。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!