掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

柏豪新春拜訪未來外母 __,柏豪,周柏豪,

柏豪新春拜訪未來外母周柏豪日前被本報獨家拍得面燶燶與圈外女友撐枱腳食雞煲,昨日他與連詩雅出席活動時解釋因頸痛致冇心機兼黑面,更被建議不要做刺激運動,他卻揚言與女友感情如新歌《相安無事》般好,更預告會向未來外母拜年!文:音樂組攝:林蔚恩與Shiga即席揮毫的柏豪以「相安無事」交代與女友的感情,順便力Sell新歌。日前與女友撐枱腳的柏豪,全程悶悶不樂。柏豪(左)與Shiga(右)一同參與「無煙夢片場」 ...


周柏豪日前被本報獨家拍得面燶燶與圈外女友撐枱腳食雞煲,昨日他與連詩雅出席活動時解釋因頸痛致冇心機兼黑面,更被建議不要做刺激運動,他卻揚言與女友感情如新歌《相安無事》般好,更預告會向未來外母拜年! 文:音樂組 攝:林蔚恩

與Shiga即席揮毫的柏豪以「相安無事」交代與女友的感情,順便力Sell新歌。

日前與女友撐枱腳的柏豪,全程悶悶不樂。

柏豪(左)與Shiga(右)一同參與「無煙夢片場」起動禮。

周柏豪與連詩雅(Shiga)昨日出席apm舉行的「無煙夢片場」起動禮活動,對於被本報影到黑面與女友Stephanie撐枱腳,柏豪解釋去年因打籃球整傷頸,近日翻發搞到冇心機,問到女友當時可有安慰他?柏豪說:「冇唔開心,頸痛正常都會面黑今日好番好多,尋日睇咗醫生。」隨即力推自己歌曲:「相安無事!」

Shiga男友唔陪跑

柏豪又指醫生建議他近三個月不要做刺激運動,記者隨即叮囑別跟女友做劇烈運動,柏豪笑笑口點頭說:「冇回應。」

至於曾到挪威跑馬拉松的Shiga表示,無緣出戰明日舉行的馬拉松比賽:「冇報名,因為當時喺挪威跑緊半馬,之後整傷腳,驚康復唔切。」她透露現時仍有Keep住跑步:「係心癮,依家膝頭好番少少,開始跑番,但一痛就會停。」問到是否與圈外富二代男友一齊跑?她說:「通常朝早一個人跑,好多人都返緊工。」

新年將至,兩人聲言有幾日假,Shiga說:「會陪多啲屋企人,之前屋企發生咗開心同唔開心事,有親人離開,加上媽咪將飛歐洲工作,佢忙過我,約佢食飯要Book定。(同未來奶奶拜年?)都係陪屋企人。」柏豪則大方透露會到未來外母家拜年:「成日拜訪,冇乜特別!」

與Shiga即席揮毫的柏豪以「相安無事」交代與女友的感情,順便力Sell新歌。

日前與女友撐枱腳的柏豪,全程悶悶不樂。

柏豪(左)與Shiga(右)一同參與「無煙夢片場」起動禮。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!