網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

唐詩詠對愛情固執 望同洪永城目標一致 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠話對愛情固執同堅持,仲話想同洪永城目標一致添,加油呀!next1/1pre唐詩詠話唔會對舊愛崔建邦分手加以評論。next1/1pre唐詩詠騷玉背,索呀!next1/1pre唐詩詠被封為「中國好女友」,佢都話好開心。next1/1pre唐詩詠(左起)、衛詩雅、胡定欣next1/1pre大合照next1/1pre新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮(右)亦有出席活動。next1/1pre「糖藝大師」 ...


唐詩詠話對愛情固執同堅持,仲話想同洪永城目標一致添,加油呀!

next 1/1 pre

唐詩詠話唔會對舊愛崔建邦分手加以評論。

next 1/1 pre

唐詩詠騷玉背,索呀!

next 1/1 pre

唐詩詠被封為「中國好女友」,佢都話好開心。

next 1/1 pre

唐詩詠(左起)、衛詩雅、胡定欣

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮(右)亦有出席活動。

next 1/1 pre

「糖藝大師」手塚新理

next 1/1 pre

藝人唐詩詠出席世貿中心舉行的「糖雕藝術迎新禧」日飴賀新年活動,她以大露背現身,索爆全場!唐詩詠又即場跟日本最年輕的「糖藝大師」手塚新理製作糖藝,新鴻基地產代理租務部總經理鍾秀蓮小姐亦有出席。

希望舊愛崔建邦開心

問到唐詩詠有關前男友崔建邦與模特兒女友陳嘉莉分手一事,唐詩詠表示:「有睇報道,但唔知實質咩事,始終係佢哋兩人之間嘅事,外人再加評論會對兩人都有傷害,由佢哋自己慢慢去解決。(傳男方有第三者?)就係大家都唔知咩事,所以唔應該作任何揣測,感情事始終佢哋自己最清楚,我覺得佢哋自己知道就夠。」問到有否跟崔建邦聯絡,她表示:「都間中有,大家係朋友,但佢冇提及,自己都唔會主動問。(你同佢一齊時有否遇到這些情況?)以前唔講喇,最緊要之後開心嘛,都希望佢都開心。」

獲封「中國好女友」

另外,有網民封她為「中國好女友」,她表示:「好多謝畀呢個稱號我,其實好多圈中女仔都好好。(你夠長情、忍耐?)唔好用忍耐,每段拍拖關係都希望直到永遠,我用呢樣為目標去拍拖。我比較固執和堅持,唔好遇到少少問題就嗌分手,所有事都可以解決。(底線咩?)睇情況,拍拖最緊要大家目標一致。(同洪永城目標一致?)好長遠喎,暫時唔知,但會向呢個目標。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!