掃呢頁CODE去手機

2016年1月1日 星期五

阿女好腳頭!小周周正面終曝光 __,

呢張正面相,雖然係合埋眼,但都FEEL到有公主氣質。next1/1pre好靚女呀!next1/1pre昆凌留言。next1/1pre台灣天王嫂昆凌喺2015可以話係人生重大轉變嘅一年,年初嫁畀周杰倫之後七月就榮升母親幸福滿瀉,成日帶住愛女周圍去嘅昆凌不時喺網上大晒恩愛,新一年佢好開心咁話:「2015是很豐富的一年,謝謝這一年大家的關心陪伴,希望2016大家都可以平平安安,幸福快樂」。呢次係佢哋首次 ...


呢張正面相,雖然係合埋眼,但都FEEL到有公主氣質。

next 1/1 pre

好靚女呀!

next 1/1 pre

昆凌留言。

next 1/1 pre

台灣天王嫂昆凌喺2015可以話係人生重大轉變嘅一年,年初嫁畀周杰倫之後七月就榮升母親幸福滿瀉,成日帶住愛女周圍去嘅昆凌不時喺網上大晒恩愛,新一年佢好開心咁話:「2015是很豐富的一年,謝謝這一年大家的關心陪伴,希望2016大家都可以平平安安,幸福快樂」。呢次係佢哋首次將愛囡小周周嘅正面大頭相放上網,仲要咁啱係元旦,仲唔係元旦送大禮!

另有指周董去年大豐年,內地消息指,他去年單在大陸已瘋狂吸金約1.2億港元,證明囡囡好腳頭。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!