掃呢頁CODE去手機

2016年1月15日 星期五

馬詩慧:慳得就慳!馬詩慧孖仔女追巴士 __,馬詩慧,

馬詩慧一家追巴士!next1/1pre馬詩慧等巴士都勁有霸氣!next1/1pre跑呀!next1/1pre仔女都跟住跑。next1/1pre出動買餸。next1/1pre等小巴呀,真係慳得就慳。next1/1pre藝人王敏德與名模馬詩慧(Janet)結婚多年,育有三名子女,包括長女王曼喜、二女王麗嘉及細仔王躍穎。一家五口樂也融融,不時結伴出席公開活動。而向來持家有道的Janet,雖然丈夫生意多多 ...


馬詩慧一家追巴士!

next 1/1 pre

馬詩慧等巴士都勁有霸氣!

next 1/1 pre

跑呀!

next 1/1 pre

仔女都跟住跑。

next 1/1 pre

出動買餸。

next 1/1 pre

等小巴呀,真係慳得就慳。

next 1/1 pre

藝人王敏德與名模馬詩慧(Janet)結婚多年,育有三名子女,包括長女王曼喜、二女王麗嘉及細仔王躍穎。一家五口樂也融融,不時結伴出席公開活動。而向來持家有道的Janet,雖然丈夫生意多多,大女、二女又不時出活動有收入,但依然精打細算,慳得就慳。

齊齊跑吧!

日前下午1時許,見Janet和穿上低腰褲、露出纖腰的二女麗嘉及幼子躍穎步出家門,站在路邊等的士。三人高人一等排排企,相當惹人注目。等了數分鐘後,突然一輛巴士駛至,Janet即嗌仔仔、女兒坐巴士,並且帶頭拔足狂奔,以九秒九速度急跑往附近巴士站。麗嘉和躍穎亦相當聽話,見阿媽喪跑,即二話不說追巴士。腳長長的一家順利追到車,成功慳番筆的士錢。

精明靚太

至於另一天,Janet獨自出動,素顏的她穿上便服,師奶上身到銅鑼灣超市買餸。見她樣樣貨品都小心格價,掃了一堆食物後即往排隊付款。期間她急不及待開了支豆漿解渴,買齊一家人所需物品,Janet將所有戰利品孭上身,棄的士唔搭,急步去坐小巴。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!