網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月11日 星期一

暗示仲係處女 何傲兒暗寸周子揚唔專一 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

何傲兒表示自從去年九月與周子揚分手後,已經沒有和對方接觸。next1/1pre何傲兒希望今年可以找到男朋友。next1/1pre何傲兒寫揮春迎新歲。next1/1pre何傲兒祝大家笑口常開,望自己遠離是非。next1/1pre何傲兒與黃智雯(右)一同出席活動。next1/1pre何傲兒與黃智雯(右)一同出席活動。next1/1pre周子揚(資料圖片)next1/1pre藝人何傲兒(Lily)自與周 ...


何傲兒表示自從去年九月與周子揚分手後,已經沒有和對方接觸。

next 1/1 pre

何傲兒希望今年可以找到男朋友。

next 1/1 pre

何傲兒寫揮春迎新歲。

next 1/1 pre

何傲兒祝大家笑口常開,望自己遠離是非。

next 1/1 pre

何傲兒與黃智雯(右)一同出席活動。

next 1/1 pre

何傲兒與黃智雯(右)一同出席活動。

next 1/1 pre

周子揚(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人何傲兒(Lily)自與周子揚爆出風波後首次出席商場活動,她公開表示希望今年能找到真命天子:「希望是非遠離我。(男友條件係咪要有錢?)真誠善良專一,我想講我係幾唔開心,我覺得唔係事實就唔需要去澄清,但由聖誕到依家,件事發生到咁大,我係有責任去捍衛屋企人。」

得到經理人精神上支持

她又透露已在上周向周子揚發出律師信:「寄咗幾日,佢應該收到。(寄去公司還是屋企?)屋企。(你哋仲有冇聯絡?)由九月開始就冇聯絡,最唔開心係影響我成家人,係最唔舒服。(你哋拍咗拖幾耐?)拍咗一段時間。」

她又強調:「我想講林生(林建名)同佢屋企人精神上好支持我,我講一次又好、幾百次又好,你哋信唔信又好,我同林生只係上司同工作上嘅關係。天主教徒朋友都好支持我,叫我先處理好心情,依家我心情OK,可以處理呢樣嘢。」她又補充當日加盟新公司時,期間收到的鑽石只是贊助:「其實嗰件事好好笑,只係sponsorship(贊助),如果係嘅話,我唔使做得咁辛苦啦,呢樣都好影響我。」

虔誠教徒:守住好多嘢

她又透露與周子揚在九月正式分手,並再三強調自己是虔誠的天主教徒,並暗示還是處女之身:「我都仲係好虔誠天主教徒,守住好多嘢。(守身如玉?)守住好多嘢,好多教規。」

另外,她又暗示分手原因是與周子揚有關:「我份人好專一,周生最清楚。(咁係咪即係周子揚劈腿?)佢自己最清楚,爸爸教我做人要有口德,呢個係你自己嘅修為。(出律師信最終目的?)想佢公開道歉。(限期?)細節方面唔講,已經交咗畀律師處理。(之後帶眼識人?)係」她揚言擇偶條件善良同專一。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!