掃呢頁CODE去手機

2016年1月9日 星期六

解構吳忠義新歡!港版風月俏佳人 __,吳忠義,

吳忠義呢位新歡,真係好特別。next1/1pre首先佢擁有無敵長腿。next1/1pre呢位新歡表情相當豐富。next1/1pre而且仲不時流露冧樣。next1/1pre吳忠義喺亡妻死忌前夕突爆有新歡,再次成為城中熱話。望落個樣,雖然閱歷有番咁上下,但係依然擁有弗爆Body,一雙長腿更媲美圈中長腿女神。除咗身形好,吳忠義新歡嘅性格亦相當樂觀,講到興起時,唔單止七情上面,甚至張口大笑也在所不計,真性 ...


吳忠義呢位新歡,真係好特別。

next 1/1 pre

首先佢擁有無敵長腿。

next 1/1 pre

呢位新歡表情相當豐富。

next 1/1 pre

而且仲不時流露冧樣。

next 1/1 pre

吳忠義喺亡妻死忌前夕突爆有新歡,再次成為城中熱話。望落個樣,雖然閱歷有番咁上下,但係依然擁有弗爆Body,一雙長腿更媲美圈中長腿女神。除咗身形好,吳忠義新歡嘅性格亦相當樂觀,講到興起時,唔單止七情上面,甚至張口大笑也在所不計,真性情盡展現,唔怪之得吳忠義咁冧佢,仲同佢十指緊扣面對傳媒添。

記得以前有套電影《風月俏佳人》,茱莉亞羅拔絲喺裏面亦都係以長腿同大口見稱,話佢係港版風月俏佳人,相信大家都冇異議。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!