網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月16日 星期六

周子瑜公開道歉 網民鬧爆睇稿唔專業 __,

周子瑜道歉時零表情,仲要睇稿,所以畀網民鬧爆。next1/1pre周子瑜話「中國只有一個」,仲話為自己身為中國人而感到驕傲。next1/1pre周子瑜話佢咁遲先出嚟道歉,係一直唔知點樣直接面對大家。next1/1pre周子瑜話佢會停止目前中國一切所有活動,認真反省。next1/1pre周子瑜期間兩度鞠躬。next1/1pre仲要鞠到連個人都唔見埋,都算好有誠意。next1/1pre韓團TWICE成 ...


周子瑜道歉時零表情,仲要睇稿,所以畀網民鬧爆。

next 1/1 pre

周子瑜話「中國只有一個」,仲話為自己身為中國人而感到驕傲。

next 1/1 pre

周子瑜話佢咁遲先出嚟道歉,係一直唔知點樣直接面對大家。

next 1/1 pre

周子瑜話佢會停止目前中國一切所有活動,認真反省。

next 1/1 pre

周子瑜期間兩度鞠躬。

next 1/1 pre

仲要鞠到連個人都唔見埋,都算好有誠意。

next 1/1 pre

韓團TWICE成員周子瑜的「台獨」風波愈鬧愈大,連帶JYP其他藝人的活動亦被取消。有見種種,周子瑜啱啱終於「行出嚟」道歉,佢先嚟:「大家好,我有話想對大家說。」然後佢嚟一個超過90度嘅鞠躬,再木無表情咁話:「大家好,我是周子瑜。對不起,本人應該早些出來道歉,因為不知道如何面對現在的情況,一直不敢直接面對大家,所以現在才站出來。中國只有一個,海峽兩岸是一體的,我始終為自己是一個中國人而感到驕傲,我作為一個中國人,在國外活動時,有語言上等的錯失,對兩岸網友的情感造成了傷害,我感到到非常非常的抱歉,也很愧疚,我決定中止目前中國一切所有活動,認真反省,再次再向大家道歉,對不起。」說畢,佢再度鞠躬。期間子瑜一度要睇稿。

網民有話兒

雖然子瑜已經公開道歉,但係網民嘅情緒仍然未平伏,有人鬧爆佢博同情,仲話佢連累埋同公司嘅其他藝人,亦有人話佢呢個道歉感覺不情不願,仲有人話佢道歉都要睇稿唔專業。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!