網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月3日 星期日

黃秋生:一鋪清袋冇戲開 黃秋生陷抑鬱邊緣 __,秋生,黃秋生,

秋生回想去年冇戲開的日子,仍然記憶猶新。next1/1pre秋生憑電視劇《梟雄》翻身,透露有意與無綫合作演時裝劇。next1/1pre秋生已重新振作,更坦言內心變得更強大。next1/1pre率直的秋生因言論捲政治風波而失去演藝的工作,令秋生一度意志消沉而瀕抑鬱。next1/1pre秋生自言比以前變得更和善,懂得開玩笑。next1/1pre上月封視帝的秋生成為香港演藝史上第一個拎「大滿貫」的人。n ...


秋生回想去年冇戲開的日子,仍然記憶猶新。

next 1/1 pre

秋生憑電視劇《梟雄》翻身,透露有意與無綫合作演時裝劇。

next 1/1 pre

秋生已重新振作,更坦言內心變得更強大。

next 1/1 pre

率直的秋生因言論捲政治風波而失去演藝的工作,令秋生一度意志消沉而瀕抑鬱。

next 1/1 pre

秋生自言比以前變得更和善,懂得開玩笑。

next 1/1 pre

上月封視帝的秋生成為香港演藝史上第一個拎「大滿貫」的人。

next 1/1 pre

秋生澄清自己沒有政治立場,對事不對人。

next 1/1 pre

秋生反思時覺得以前的自己好討厭。

next 1/1 pre

秋生表情多多,不愧為影帝!

next 1/1 pre

秋生興趣廣泛,樣樣都想試!

next 1/1 pre

秋生最想學習周潤發(左起)的魅力、任達華的隨和、鄭少秋的優雅。(資料圖片)

next 1/1 pre

秋生想跟白只(左起)、林雪、布偉傑合作。(資料圖片)

next 1/1 pre

楊受成(資料圖片)

next 1/1 pre

現年54歲的黃秋生經歷過種種風浪,去年其言論捲入政治風波,搞到在內地無電影開「坐冷板櫈」,即使港產片亦只得客串的份兒:「起初都預計到會有咁嘅結果,好似一吓子摧毀晒我多年累積落嚟嘅嘢咁,覺得自己好抑鬱。其實內地由始至終都冇封殺過我,係電影投資者驚有變化,唔敢搵我啫。(睇心理醫生?)咁又冇諗過喎,我同自己講唔可以沉落去,直至上個月突然間開咗竅,個人仲開心咗。以前照鏡覺得黃秋生好乞人憎,依家望落個樣慈祥咗,仲識得笑添。」

他不禁斥責當日造謠生事者:「如果呢個唔係黃秋生,有冇諗過分分鐘都死得人?搞到人跳樓自殺呀?」對於一直被曲解他有政治立場,秋生坦言:「我一向冇呢方面嘅立場,我中立,對事唔對人,警察啱嘅事我都撐警察,只係有啲人心裏面一早有界線,用嚟釐定我啫。」

內心變得強大

驀然回首,秋生覺得這次「無妄之災」卻反令自己「賺咗」:「內心變得更強大,發現多咗好多朋友,拍《梟雄》又有獎攞。呢次(視帝)真係好開心,『大滿貫』(影、視、舞台劇界先後稱帝)喎,拍得住Benedict Cumberbatch,佢就連勳章都攞埋,等我遲啲拍套戲去康城參展,可能攞埋騎士勳章就very good喇。」

談到早前內地排山倒海的負面報道,秋生更自嘲:「都係好事嚟,如果你冇價值,搵鬼去寫你咩?即係我仲有價值啦。我成日都話要做到有周潤發嘅魅力、任達華嘅隨和、同鄭少秋嘅優雅,咁就冇得頂,依家有人走埋嚟搵我影相,即刻𦧲飯應啦。」

有意再執導筒

問到秋生勇奪視帝後,是否多了劇本送上門來?他卻坦言:「又冇喎,冇呃你嘅,只係嚟緊會同邱禮濤合作,開我哋嘅最後一套驚慄電影。其實即使好似之前咁冇電影拍,我都有舞台劇要做,有廣告要拍,有好多會要開。(再同無綫合作?)初步傾過,都要等人哋寫好劇本先,今次一定係時裝,仲要喺香港拍,唔好搞咁多嘢喇。」秋生又透露稍後有意再執導演筒,將舞台劇劇本改編搬上大銀幕:「個故仔係講兩個殺手嘅,有同楊生(經理人公司老闆楊受成)講過,不過都要等我寫好劇本先。演員方面我想搵白只同林雪,仲有阿一(布偉傑),點解外籍演員唔可以喺港產片擔正呀?」

秋生形容自己仍在追夢,談到未來的大計,他滔滔不絕:「可能性仲有好多,好似想將自己嘅劇團變成香港嘅品牌,大家會嚟香港睇我嘅舞台劇。寫書、教書、或者去電台開咪做節目都得,我份人坐唔定嘛。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!