掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

李藴:李藴親解結婚唔見肚 全靠超蓮出手 __,超蓮,何超蓮,

呢家啲改圖app強大到,大肚都變小蠻腰!next1/1pre呢張相點睇到李藴係有5個月嘅肚。next1/1pre謎底解開,原來超蓮幫手整走咗個肚。next1/1pre就嚟有小朋友嘅李藴充滿母愛。next1/1pre30歲前完成結婚生B,係好多女人嘅夢想。next1/1pre預產期5月底,會留港生B。next1/1pre李蘊唔覺點腫喎!next1/1pre註冊咗一兩個月就造人成功。next1/1pr ...


呢家啲改圖app強大到,大肚都變小蠻腰!

next 1/1 pre

呢張相點睇到李藴係有5個月嘅肚 。

next 1/1 pre

謎底解開,原來超蓮幫手整走咗個肚。

next 1/1 pre

就嚟有小朋友嘅李藴充滿母愛。

next 1/1 pre

30歲前完成結婚生B,係好多女人嘅夢想。

next 1/1 pre

預產期5月底,會留港生B。

next 1/1 pre

李蘊唔覺點腫喎!

next 1/1 pre

註冊咗一兩個月就造人成功。

next 1/1 pre

仔定女呢?

next 1/1 pre

全程有人扶。

next 1/1 pre

霍啟山(資料圖片)

next 1/1 pre

李蘊大爆兩個好姊妹都想拍拖。

next 1/1 pre

已為人妻的藝人李藴到將軍澳一商場出席團員揭幕禮,身穿白色裙現身,昨日宣布懷孕的她見到她明顯肚凸凸,更即場親自炮製愛心湯圓。她亦在台上表示懷孕的感覺好似肚腩大咗,如今兩個人一齊出席活動,笑說:「我都同BB講,咁細個就要陪我出嚟做嘢。」

接受訪問時,李藴透露已懷孕21周,而預產期是5月尾,並會在香港生B。問到她BB性別時,她大賣關子說:「自己知,我同老公都知,唔講,到時大家就知。自己一直都好想在30歲之前完成結婚同生BB,現時24歲就嚟25歲,睇吓完成得幾多。」

想影大肚寫真

問到好友何超蓮同G.E.M.可有爭認契媽?她笑說:「佢哋話唔係叫auntie,係叫契媽!(買補品畀你?)冇啊,佢哋好鍾意BB之後一定會好錫佢!」又透露因為老公工作基地位於廣州,所以要兩邊走。

至於工作方面,她表示已經有一排冇做,但如果大家唔嫌她日後又肥又醜,都會繼續工作。提到可會拍大肚寫真,她直言想:「唔好有紋,有紋都唔知點算!」

註冊後一兩個月造人成功

李蘊又表示懷孕很高興,因註冊後都想有bb,但冇諗過一兩個月咁快就有,而大住肚擺酒係男家覺得應該擺咗先生,而等生完B後會喺香港補擺酒。提到擺酒當日的照片身材很好?她踢爆係因為超蓮係改圖高手,所以改到她身材好好。

霍啟山親自恭喜

問到霍啟山可有認契爺及昨日被拍到跟李蘊、超蓮等人食飯,李蘊話:「佢好遲先嚟,我哋都想見佢,我都係朋友見過一次,佢親身來恭喜我。(佢同超蓮拍拖?)冇拍拖。(追緊超蓮?)佢好多人追,唔知。(其中一個?)er...可能係啦,單身女仔好正常,唔通嚟追我咩。」又話超蓮同G.E.M.都好恨拍拖。

另外,問到有傳G.E.M.撬JW富二代男友Mark,李蘊話:「冇可能,個男仔見都未見過,如果佢哋拍拖唔話我知我會好嬲。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!