掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

【常傳被包養】傅嘉莉米蘭錫人夫:我飲醉酒,玩過咗火 __,傅嘉莉,

現年31歲的傅嘉莉(Kelly),前年俾本報影到佢同擁過百億身家、年約55歲嘅已婚肥叔叔的士車廂又攬又啜,又傳佢獲一手帶佢入行嘅上海仔寵愛,最後因為傅嘉莉媾仔而失寵。最新發展係有周刊踢爆,指傅嘉莉同法拉利代理、已婚富豪莊天龍(Benny)過從甚密。(相關報道: http://bit.ly/1lqn09L)據了解Benny太太係家庭主婦,育有兩名兒子。傅嘉莉與Benny前年開始認識,有傳男方陪佢去過 ...


現年31歲的傅嘉莉(Kelly),前年俾本報影到佢同擁過百億身家、年約55歲嘅已婚肥叔叔的士車廂又攬又啜,又傳佢獲一手帶佢入行嘅上海仔寵愛,最後因為傅嘉莉媾仔而失寵。最新發展係有周刊踢爆,指傅嘉莉同法拉利代理、已婚富豪莊天龍(Benny)過從甚密。(相關報道: http://bit.ly/1lqn09L)據了解Benny太太係家庭主婦,育有兩名兒子。傅嘉莉與Benny前年開始認識,有傳男方陪佢去過日本慶祝生日,同年暑假再出發去米蘭,人仲頭貼頭影合照兼主動錫對方。至去年9月兩人又再去日本北海道玩。生財有道嘅傅嘉莉,雖然月入僅兩萬餘元,但出入坐寶馬兼有司機接送外,更月租6萬住南灣千呎豪宅。滿頭問號,傅嘉莉即突然缺席無綫活動,避風頭唔回應。今日傅嘉莉喺會展出席彩妝騷,同楊淇等做做model示範,同場仲有蘇麗珊,莊思敏同胡琳等人。傅嘉莉當然被問到同莊天龍係咩關係,佢有備而嚟回答:「朋友囉,由認識開始都係朋友。」但去歐遊蜜照錫鍚相曝光喎?佢話:「我哋一大班人去旅行,有飲下酒食下飯,我就飲醉酒,有group photo有selfie,我同朋友影相鐘意轉唔同動作,知道玩過咗火,知道後會留意,唔想引起不必要誤會,會多多留意。」問佢點解影相時唔迴避?佢話:「咁影相時好開心,我冇刻意咁做,係自己玩過咗籠。」問佢當時知唔知對方已婚,係咪有追求之意?佢堅稱:「當時未知(對方已婚),冇追求之意,絕對唔係情侶關係。」

傅嘉莉同肥叔叔啜爆,佢堅稱係角度問題 傅嘉莉今日信心十足行騷(攝影:沈健程)

鍾意就快D Share啦!