掃呢頁CODE去手機

2016年1月18日 星期一

閻奕格畀男歌迷台上突襲抱抱 __,

喺幸運抽獎期間,男歌迷乘機抱抱閻奕格。next1/1pre閻奕格都有同其他歌迷抱抱。next1/1pre閻奕格喊住唱歌。next1/1pre閻奕格喺台上強忍淚水。next1/1pre閻奕格(左三)都係忍唔住,完騷時開始標眼淚。next1/1pre華語歌手閻奕格(Janice)於九展開騷,首次拿着結他自彈自唱,又唱出陳奕迅的《無條件》和吳若希的《眼淚的秘密》。Janice又講到之前錄了一個Demo: ...


喺幸運抽獎期間,男歌迷乘機抱抱閻奕格。

next 1/1 pre

閻奕格都有同其他歌迷抱抱。

next 1/1 pre

閻奕格喊住唱歌。

next 1/1 pre

閻奕格喺台上強忍淚水。

next 1/1 pre

閻奕格(左三)都係忍唔住,完騷時開始標眼淚。

next 1/1 pre

華語歌手閻奕格(Janice)於九展開騷,首次拿着結他自彈自唱,又唱出陳奕迅的《無條件》和吳若希的《眼淚的秘密》。Janice又講到之前錄了一個Demo:「當時我不知道它的用途,只知道是我師姊田馥甄的歌,Demo跟我以往唱的很不同很甜美的,估唔到依個Demo變成大家好喜歡嘅歌,本來沒打算唱,但網上點唱發現大家都好想聽依首歌,可以唱歌畀你哋聽係我最大嘅幸運。」再唱出電影《我的少女時代》主題曲《小幸運》。接着到觀眾幸運抽獎時間,有10位觀眾抽到台上影即影即有,有男歌迷乘機抱抱和攬腰。

隨後,Janice又講到返到香港開騷就好似回家一樣:「返到嚟我覺得好安全,你哋係我心靈上嘅盔甲,下面依首歌係因為我返咗屋企,所以送依首歌畀大家《擁抱愛》。」唱着這首《愛.回家》的歌,Janice更唱出眼淚:「多謝你哋仲歡迎我,依3年真係好掛住大家,多謝你哋,咁多位坐喺度,係我最好最好嘅禮物,我會好珍惜。」而在Encore時,Janice就重新唱一次音樂會中段,因為音響故障而未能唱完的《我很想你》。而在唱畢《突然好想你》後,Janice再度落淚,在眼淚中結束音樂會。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!