掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

生完仲未結婚?曹格爆:老婆唔想嫁畀我 __,曹格,

曹格話簽咗紙唔算係結婚,覺得拜完天地先算係正式結咗婚。next1/1pre仲話一定會嚟香港宣傳新碟。next1/1pre曹格喺台上同觀眾互動。next1/1pre曹格next1/1pre曹格老婆吳速玲 資料圖片next1/1pre曹格一對仔女Joe(左)、Grace 資料圖片next1/1pre馬來西亞歌手曹格(Gary)於會展音樂會台上唱出幾首歌,演唱期更走落台下跟觀眾握手作近距離接觸。接受訪問 ...


曹格話簽咗紙唔算係結婚,覺得拜完天地先算係正式結咗婚。

next 1/1 pre

仲話一定會嚟香港宣傳新碟。

next 1/1 pre

曹格喺台上同觀眾互動。

next 1/1 pre

曹格

next 1/1 pre

曹格老婆吳速玲 資料圖片

next 1/1 pre

曹格一對仔女Joe(左)、Grace 資料圖片

next 1/1 pre

馬來西亞歌手曹格(Gary)於會展音樂會台上唱出幾首歌,演唱期更走落台下跟觀眾握手作近距離接觸。接受訪問時,他透露已經兩年沒有來港唱歌,所以怕香港人忘記了自己。他表示自己兩年前開了公司,所以有很多時間都要親自做,把握好機會。

爆老婆唔想嫁畀自己

提到3月將會推出新碟,最近都留喺台北籌備新碟,加上已經3年冇出碟,所以一定會來港宣傳。至於問到會否在香港開騷,Gary說:「咩都計劃緊,電影同碟都係。」另外,他指自己跟觀眾握手時唔見咗隻戒指,當記者笑言好彩唔係婚戒,Gary搞笑說:「我都未結婚,簽咗紙咋嘛!(點會係未結婚?)我就覺得拜天地先算,大家好快就知,我都講咗4年,今年真嘅。(老婆冇催?)佢一開始都唔係好想嫁畀我,佢愛我,我都愛佢!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!