掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

圓圓餵母乳 孖仔似足加讚 __,圓圓,高圓圓,

圓圓餵母乳孖仔似足加讚「玩具大王」蔡志明兒子蔡加讚與太太汪圓圓婚後努力為蔡家開枝散葉,前年誕下女兒後,圓圓前日誕下孖仔Christian及Kameron,並指孖仔似足加讚。由於加讚是蔡家唯一男丁,如今圓圓為蔡家誕下男孫,而且是孖胎,故再度榮升爺爺的蔡志明已經明言會送大禮給圓圓作獎勵!圓圓剖腹誕下孖仔,蔡加讚入產房全程陪伴左右。再做爺爺的蔡志明,一提到孖孫仔即顯得開心。蔡加讚被家姐踢爆抱孖仔抱到唔願 ...


「玩具大王」蔡志明兒子蔡加讚與太太汪圓圓婚後努力為蔡家開枝散葉,前年誕下女兒後,圓圓前日誕下孖仔Christian及Kameron,並指孖仔似足加讚。由於加讚是蔡家唯一男丁,如今圓圓為蔡家誕下男孫,而且是孖胎,故再度榮升爺爺的蔡志明已經明言會送大禮給圓圓作獎勵!

圓圓剖腹誕下孖仔,蔡加讚入產房全程陪伴左右。

再做爺爺的蔡志明,一提到孖孫仔即顯得開心。

蔡加讚被家姐踢爆抱孖仔抱到唔願放手。

蔡李惠莉(左)與汪詩詩

蔡志明之子蔡加讚2013年與汪圓圓結婚,當時奶奶蔡李惠莉「下令」要圓圓生夠6個,圓圓於2014年9月即為蔡家誕下首名內孫女Celine,當時令蔡家上下十分雀躍!早前宣布懷孖仔的圓圓,懷孕期間因肚皮漸大甚為辛苦,前晚她於Instagram公布喜訊:「我們的雙胞胎兒子Christian Choi和Kameron Choi,今天終於順利來到了這個世界(6.5磅&6磅)。現在媽媽和兩個兒子的健康狀態良好,母子平安!」圓圓兩年抱三,先後為蔡家誕下一女兩子,可喜可賀!

圓圓與加讚昨日發放照片分享喜悅,相中與一對新生孖B及加讚合照的圓圓眼紅紅,似乎十分感動。而於圓圓待產期間,家姐汪詩詩及姐夫甄子丹、奶奶蔡李惠莉及加讚家姐蔡加怡等亦有前來探望。

C、K為名保獨特個性

再為人父母的加讚與圓圓表示,見證孖仔順利誕生非常開心及感動,加讚說:「母子平安健康良好!自己同家人亦感到無比喜悅,希望佢哋健康快樂地成長!」圓圓則開心得不敢相信,現階段會在醫院好好休息:「依家好安心,因為見到兩個BB都好健康,啱啱生完覺得好攰,暫時喺家人同老公照顧下喺醫院好好休息。」圓圓及奶奶都覺得孖仔似足加讚,圓圓說:「兩個BB都好似爸爸,佢哋暫時未開眼,但見到鼻同嘴輪廓,同爸爸好似樣!」問到如何分辨二人,圓圓笑言「未識分」,但加讚表示已懂得分辨,更指孖仔樣子大不同。

談到孖仔英文名,加讚說:「圓圓上一胎時已經諗好,生男叫Christian,生女就叫Celine,所以今次大仔用咗Christian呢個名。而Kameron字頭由『C』改為『K』,因為佢哋係孖胎,個名唔想太相近,希望保持佢哋獨特個性。」他又表示中文名字很重要,故要慎重思考。

圓圓表示今次是剖腹誕B,並會堅持餵母乳,問到孖仔是否同卵雙胞胎,她說:「兩個BB好似樣,至於係唔係同卵雙胞胎,醫生話要遲啲先確定到。」加讚則透露有陪圓圓入產房及為BB剪臍帶,目前會抽多點時間陪伴圓圓。圓圓又指大女Celine已見過兩位弟弟,並雀躍大叫Baby。至於會否舉行百日宴?加讚表示一切待圓圓專心養好身體為先。

蔡李惠莉孖汪詩詩探望

而奶奶蔡李惠莉與圓圓家姐汪詩詩昨日到醫院探望,並於中午12時一同離開,蔡李惠莉表示十分開心,又指BB似足加讚:「似Karson(蔡加讚)多啲,兩個都好似樣。(中文名改咗未?)諗緊。(獎勵圓圓?)要,佢都辛苦,要養好身體先。(有咩補品?)遲啲先,傷口未埋口,未食得住。(幾時出院?)要遲啲,因為生孖胎。(佢餵人奶?)未知,詩詩都特登嚟拎嘢畀圓圓。」

至於再度榮升爺爺的蔡志明昨晚亦有到醫院探望孖孫,而昨日他接受本報電話訪問時開心表示會送大禮給新抱:「再做爺爺好開心,今次有兩個孫仔,一定會送份大禮畀圓圓,等BB滿月先,畀時間我諗,同埋睇吓圓圓鍾意咩。」而他到醫院時被問到是否想圓圓生夠6個?他笑說:「四個夠喇!有仔就得,我鍾意熱鬧。(係咪再追多個仔?)唔使,仔女都得。(要換大屋?)已經有一間,裝修緊。(結婚送嗰間?)係,Karson唔鍾意間屋原本設計,所以要再裝修過。」另外問到會否豪搞百日宴?他說:「要,兩個嘛,喜事重重。」

採:名人組

文:專案組

圓圓剖腹誕下孖仔,蔡加讚入產房全程陪伴左右。

再做爺爺的蔡志明,一提到孖孫仔即顯得開心。

蔡加讚被家姐踢爆抱孖仔抱到唔願放手。

蔡李惠莉(左)與汪詩詩


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!