掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

翻睇《今夜不設防》 祖兒:我有設防! __,祖兒,容祖兒,

祖兒話自己有設防喎!next1/1pre克勤講笑話祖兒依家大個女喇。next1/1pre祖兒認尋日去Twins演唱會時有飲少少酒。next1/1pre祖兒話會幫大家八吓阿Sa係咪有新戀情。next1/1pre克勤話會返內地參加一個好大型嘅比賽。next1/1pre克勤話佢都想有一集三百萬人仔酬勞呀。next1/1pre勁開心。next1/1pre飲得杯落啦!next1/1pre祖兒、克勤next1 ...


祖兒話自己有設防喎!next1/1pre克勤講笑話祖兒依家大個女喇。next1/1pre祖兒認尋日去Twins演唱會時有飲少少酒。next1/1pre祖兒話會幫大家八吓阿Sa係咪有新戀情。next1/1pre克勤話會返內地參加一個好大型嘅比賽。next1/1pre克勤話佢都想有一集三百萬人仔酬勞呀。next1/1pre勁開心。next1/1pre飲得杯落next1/1pre祖兒、克勤next1 ...


祖兒話自己有設防喎!

next 1/1 pre

克勤講笑話祖兒依家大個女喇。

next 1/1 pre

祖兒認尋日去Twins演唱會時有飲少少酒。

next 1/1 pre

祖兒話會幫大家八吓阿Sa係咪有新戀情。

next 1/1 pre

克勤話會返內地參加一個好大型嘅比賽。

next 1/1 pre

克勤話佢都想有一集三百萬人仔酬勞呀。

next 1/1 pre

勁開心。

next 1/1 pre

飲得杯落

next 1/1 pre

祖兒、克勤

next 1/1 pre

祖兒、克勤

next 1/1 pre

天后容祖兒與李克勤出席演唱會DVD祝捷會,對於英皇CEO吳雨笑指兩人如開剪片公司的名字可叫「PK」,祖兒笑說:「某程度上大哥(吳雨)情緒成日處於高峰。」由於去年的十二場演唱會反應熱烈,問到會否開Part2?克勤說:「唔知,不過今年會去唔同地方巡迴演唱,由情人節開始巡唱到年底。」

講到有粉絲說喜歡他們的對話,要求DVD剪輯成不要Cut那麼多,克勤即提議兩人可以開Talk騷或電視節目節目,祖兒聞言即笑說:「就好似《今夜不設防》嗰啲咁呀。」身旁的克勤抵死說:「祖兒依家大個女咗。」記者即食住個勢問祖兒現時是否不設防,與劉浩龍拍拖3年半的祖兒大方說:「我有設防。」醒目的克勤即為祖兒解圍拉開話題說:「我係80年代嘅歌手,當年攞七、八張白金好易,今時今日市道咁差,能夠有咁好成績會更加珍惜。」

克勤默認參加《我是歌手4》

對於有指克勤將參加內地唱歌比賽《我是歌手4》,克勤默認說:「其實我簽咗保密協議,我只可以講我嚟緊參加內地一個好大型比賽,我係抱住謙虛有自信心參加,大家睇法唔好當一個戰場咁睇,當音樂交流。」有傳他拍攝一集高達三百萬人民幣?克勤笑說:「我都想,唔係因為錢而參加。(會唔會叫祖兒做嘉賓?)我都唔知去唔去到最尾。」講到近年不少香港歌手參加內地唱歌節目遭評判批評,克勤說:「千祈唔好將香港歌手同內地歌手劃分,其實都有台灣同韓國歌手,當音樂交流,我唔見得喺香港冇受批評,千祈唔好放大。」

喊住睇Twins開騷

祖兒大方承認昨晚欣賞好姊妹Twins演唱會時飲了少許酒,她說:「好開心,所以飲咗少少,覺得個環境好有安全感,Twins有幾首歌我一路聽一路喊。」有指蔡卓妍有新男友?祖兒三緘其口說:「唔知,如果係有人追都係正常不過,我飲咗酒好模糊,我會發揮本色幫大家八卦吓。」至於有傳她成為明晚舉行的《十大中文金曲頒獎音樂會》大贏家,克勤搶答說:「要同港台講聲唔好意思,因為我係應承去,不過內地節目提早一日錄影,所以出席唔到。」而祖兒則引用克勤說話:「我都係抱謙虛有自信心參加。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!