網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月8日 星期五

老公出外公幹 新婚李蘊不捨臨別送激吻 __,李蘊,

李蘊同老公擺完酒幾日,就要暫別一吓,梗係唔捨得喇!next1/1pre李蘊同老公臨別嗰陣,大啖啜落老公塊面度,認真纏綿!next1/1pre藝人李蘊同內地金融才俊羅章冠日前喺海南擺酒,公開成為人妻,佢仲暗示將會生猴B,嚟個雙喜臨門。不過擺完酒幾日後,呢對新人要暫別一吓,因為老公要出外公幹,臨別時李蘊真勁唔捨得老公,大啖啜落老公塊面度,仲喺社交網留言:「好掛住好掛住你!」莫非真係一日不見如隔三秋?認 ...


李蘊同老公擺完酒幾日,就要暫別一吓,梗係唔捨得喇!

next 1/1 pre

李蘊同老公臨別嗰陣,大啖啜落老公塊面度,認真纏綿!

next 1/1 pre

藝人李蘊同內地金融才俊羅章冠日前喺海南擺酒,公開成為人妻,佢仲暗示將會生猴B,嚟個雙喜臨門。不過擺完酒幾日後,呢對新人要暫別一吓,因為老公要出外公幹,臨別時李蘊真勁唔捨得老公,大啖啜落老公塊面度,仲喺社交網留言:「好掛住好掛住你!」莫非真係一日不見如隔三秋?認真纏綿!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!