掃呢頁CODE去手機

2016年1月12日 星期二

Bob畀黃金聖鬥士嚇窒 網民:首期上身 __,Bob,林盛斌,

Bob見慣大場面都嚇到傻咗呀!next1/1pre黃金聖鬥士(好似係)。next1/1pre好多金呀!next1/1pre車隊都勁屈機!next1/1pre啲現金多到呢。next1/1pre藝人林盛斌(Bob)不時都喺婚禮上做司儀,喺婚禮上見盡唔少誇張盛況,不過見慣大場面嘅佢今次都嚇親,Bob同頸上戴滿龍鳳鈪嘅新娘合照時直頭O晒嘴,目測新娘身上嘅龍鳳鈪起碼有四十對,相信在場賓客見到咁都一定同Bob ...


Bob見慣大場面都嚇到傻咗呀!

next 1/1 pre

黃金聖鬥士(好似係)。

next 1/1 pre

好多金呀!

next 1/1 pre

車隊都勁屈機!

next 1/1 pre

啲現金多到呢。

next 1/1 pre

藝人林盛斌(Bob)不時都喺婚禮上做司儀,喺婚禮上見盡唔少誇張盛況,不過見慣大場面嘅佢今次都嚇親,Bob同頸上戴滿龍鳳鈪嘅新娘合照時直頭O晒嘴,目測新娘身上嘅龍鳳鈪起碼有四十對,相信在場賓客見到咁都一定同Bob一樣嚇到傻咗,Bob留言:「做咗十幾年,最誇應該係今次!恭喜恭喜!」網民就留言指新娘「嫁得好好,好誇張」仲搞笑話係「傳說中嘅黃金聖鬥士。」有網民仲話新娘直情將首期戴咗上身添!

林盛斌受訪時話,佢只係返咗大陸做婚禮司儀,但同相中嗰位女士係唔認識嘅。據知相中新娘家底比較富裕,林盛斌搞笑咁話:「啲金鈪係真嘅!」

不過呢個婚禮真係好誇張,除咗有多到數唔晒嘅龍鳳鈪,仲有一座又一座嘅現金山,只能講句,沒有最豪,只有更豪。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!