網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月13日 星期三

林峯Chok住入閘唔識嘟卡 __,林峯,

近百途人聞「峯」而至逼爆月台。
林峯Chok住入閘唔識嘟卡歌手林峯昨日快閃式殺入旺角、金鐘及中環港鐵站巡視個唱廣告牌,相隔至少五年再搭港鐵的他十分論盡,先有買完車票後忘記找錢,入閘時又不知道新款車票可以嘟卡,對此他自嘲是「大鄉里出城」!而全程出巡亦吸引粉絲聞「峯」而至,最高峯時引來近百途人圍觀,更塞滿成卡車廂,場面墟冚。微服出巡的林峯亦十分親民,與粉絲近距離接觸,更預告個唱與粉絲距離可能會更近!近百途人聞「峯」而至逼爆月台。「C ...


林峯Chok住入閘唔識嘟卡

歌手林峯昨日快閃式殺入旺角、金鐘及中環港鐵站巡視個唱廣告牌,相隔至少五年再搭港鐵的他十分論盡,先有買完車票後忘記找錢,入閘時又不知道新款車票可以嘟卡,對此他自嘲是「大鄉里出城」!而全程出巡亦吸引粉絲聞「峯」而至,最高峯時引來近百途人圍觀,更塞滿成卡車廂,場面墟冚。微服出巡的林峯亦十分親民,與粉絲近距離接觸,更預告個唱與粉絲距離可能會更近!

「Chok王」林峯將於4月29日至5月1日第五度登上紅館,舉行《瑞士依波路表160週年呈獻 HEART ATTACK林峯演唱會》。為此英皇特意豪擲逾7位數進行一連串宣傳,除買下紅隧九龍入口的大型廣告位外,更在港、九、新界沿線港鐵站買下約200塊廣告牌。而平時以私家車代步的林峯昨日出巡,快閃殺入旺角、金鐘及中環港鐵站巡視,期間更一度引來近百途人圍觀,場面墟冚!

喪跟被圍逼爆車廂

昨日約下午四時,乘搭保母車的林峯抵達人多擠迫的旺角,其後步行至港鐵站,惹來途人「峯」狂喪跟。難得見到林峯由天王變平民齊齊逼港鐵,途人都紛紛舉機狂拍。林峯掏錢買車票時,一度忘記拿零錢更笑言:「乜依家啲飛厚咗咁多!」到入閘時,久未搭港鐵的他搞笑地不知道新款單程票亦可以嘟卡,還以為沿用舊式插卡款,經提點後才嘟卡成功,場面搞笑!

相隔5年再搭港鐵的林峯,自嘲「大鄉里出城」笑料百出。
  • 相隔5年再搭港鐵的林峯,自嘲「大鄉里出城」笑料百出。
林峯入閘時以為要插卡,經提點後才知新式單程票亦可嘟卡。
  • 林峯入閘時以為要插卡,經提點後才知新式單程票亦可嘟卡。
成功嘟卡入閘的林峯尷尬傻笑。
  • 成功嘟卡入閘的林峯尷尬傻笑。

他於月台等車期間,引來近百途人圍觀兼狂影。粉絲們更跟實林峯乘車往金鐘,令整卡車廂逼爆之餘,林峯更全程被「壁咚」黐埋車角。乘車期間林峯又化身「有求必應黃大仙」,擺出Chok樣和Cute樣不停與粉絲自拍和傾偈,十分親民。貪玩的他更拿起工作人員相機反拍粉絲,又細心地提醒大家不要只顧影相,要緊握扶手以免跌倒。其後他乘車到中環,出閘時又再次化身「大鄉里」,猶豫一會不知應嘟卡還是插卡,引人發笑。

林峯在港鐵站買車票時已引來大批途人喪跟。
  • 林峯在港鐵站買車票時已引來大批途人喪跟。
2016紅館演唱會時間表
  • 2016紅館演唱會時間表

港島區最容易捕獲

受訪時林峯直言以前返學、放學會搭港鐵,但對上一次搭港鐵已是起碼5年前的事,他自嘲今次是「大鄉里出城」:「唔知新地鐵(港鐵)飛原來可以嘟,仲以為點解冇位入!同埋發覺通風系統好咗,亦多咗好多嘢食舖頭。今次同fans近距離接觸好開心同突然,不過我會留更多近距離接觸畀演唱會入場嘅朋友。(好似頭先咁近?)可能會近好多,買飛入場仲唔近啲?」對於他在短短約45分鐘內反轉旺角、金鐘及中環,更被多人圍觀,他坦言冇被嚇窒:「大家都守秩序。(以後搭多啲港鐵?)不嬲想搭多啲公共交通工具,只係工作安排唔方便,其實自己都鍾意周圍行街,都會行街市,好多街坊都見到我。(邊度可以野生捕獲你?)港島區比較多出現,九龍唔多熟路。(下次再搞快閃?)都幾好,自己都鍾意生活化嘅嘢,唔淨係銀幕上先可以見到,可以當街坊咁樣。」他亦表示個唱剛開始接受信用卡優先訂票:「情況聽講都賣得唔錯,多謝大家支持,希望嚟緊可以多啲見大家。」

文:音樂組

攝:劉斌、林定兒


鍾意就快D Share啦!