網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月19日 星期二

溫碧霞自信Deep V鬥背多Fun方皓玟 __,方皓玟,溫碧霞,

溫碧霞同方皓玟都一樣咁索呀!next1/1pre溫碧霞都有大露背呀!next1/1pre方皓玟回眸一笑。next1/1pre溫碧霞贏一「線」!next1/1pre方皓玟玉背夠滑溜。next1/1pre溫碧霞話收到「億」票房,會請大家去峇里島玩。next1/1pre溫碧霞同譚耀文今日都冇帶小朋友嚟。next1/1pre溫碧霞、譚耀文next1/1pre老闆楊受成(右三)都有現身撐場。next1/1p ...


溫碧霞同方皓玟都一樣咁索呀!

next 1/1 pre

溫碧霞都有大露背呀!

next 1/1 pre

方皓玟回眸一笑。

next 1/1 pre

溫碧霞贏一「線」!

next 1/1 pre

方皓玟玉背夠滑溜。

next 1/1 pre

溫碧霞話收到「億」票房,會請大家去峇里島玩。

next 1/1 pre

溫碧霞同譚耀文今日都冇帶小朋友嚟。

next 1/1 pre

溫碧霞、譚耀文

next 1/1 pre

老闆楊受成(右三)都有現身撐場。

next 1/1 pre

藝人溫碧霞(Irene)、譚耀文及方皓玟於晚上出席英皇電影《愛在深秋》首映禮,好友蘇志威與太太劉小慧、陳家樂、王嘉慧和老闆楊受成等均現身撐場,場面熱鬧。擔任監製兼女主角的Irene,與方皓玟齊齊以露背裝示人,惟「峰」頭被身穿閃爆銀色Deep V裙的Irene蓋過,非常性感!

譚耀文玩自嘲

Irene自言是晚包場請老公、朋友睇首映,但謂仔仔年紀太細,故未有攜同對方來睇戲。在旁的譚耀文亦笑稱:「我啲小朋友都好細,未識欣賞,不過都值得睇,因為爸爸今次唔係做反派。」

兩人稍後將赴內地各省宣傳,包括廣州、佛山、珠海等地,預計宣傳期至上映日(22號),完成工作後,他們紛紛表示農曆年要出埠度假,Irene說:「希望票房好,如果有『億』字,我請大家去峇里島玩,我覺得自己第一部戲唔可以太貪心,最緊要有好反應、好口碑,觀眾鍾意我就拍落去。」譚耀文即笑道:「我一家三、四口,請晒我哋去旅行好平㗎咋。」他又透露新年與家人到澳洲旅行。

出埠工作會小心

提到最近各地頻頻發生恐襲,問到前往峇里會否擔心人生安全?Irene說:「因為啲島好安全,通常我哋去好安全嘅哋方,所以唔會太擔心。」並謂稍後為內地劇到英國取景一周,她說:「驚就唔會太驚,但自己出入會小心啲。」譚耀文也直言本來打算去歐洲,但因早前發生恐襲而打消念頭。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!