掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

Evelyn 360度撩鼻 [FACE - 451] Evelyn,MF,蔡穎恩

女神撩鼻屎都靚過人,用紙巾轉幾下就得,一啲都唔核突。全知言Evelyn360度撩鼻女神有咩唔做得?咪就係核突嘢囉,放屁、捽腳趾等,如果係牛頭角順嫂當然冇問題,做得女神真係諗起捽腳趾三隻字都會頭暈,上星期全知言諗住去中環shopping,過馬路時,見到一位清秀嘅女仔,以摩打手極速玩緊手機,望真啲原來係Evelyn蔡穎恩,出名pure嘅佢,全知言真係唔相信佢竟然當街當巷撩鼻屎,不過佢撩得好優雅,先用紙 ...


女神撩鼻屎都靚過人,用紙巾轉幾下就得,一啲都唔核突。

全知言

Evelyn 360度撩鼻

女神有咩唔做得?咪就係核突嘢囉,放屁、捽腳趾等,如果係牛頭角順嫂當然冇問題,做得女神真係諗起捽腳趾三隻字都會頭暈,上星期全知言諗住去中環 shopping,過馬路時,見到一位清秀嘅女仔,以摩打手極速玩緊手機,望真啲原來係 Evelyn蔡穎恩,出名 pure嘅佢,全知言真係唔相信佢竟然當街當巷撩鼻屎,不過佢撩得好優雅,先用紙巾向鼻窿逆時針旋轉 360度,之後再好優雅咁將紙巾收入手掌心,成個動作一氣呵成,係高手嚟!

Evelyn出道好幾年,但依然保持清純,打扮十足文青。

Evelyn雖然貴為女神,但同普通絲打一樣,電話不離手之餘,低頭打字更加係摩打手。


鍾意就快D Share啦!