掃呢頁CODE去手機

2016年1月6日 星期三

反轉豬肚係乜乜乜 分手情侶數臭點拆好? [FACE - 450] __,MF,

全知言反轉豬肚係乜乜乜 分手情侶數臭點拆好?一pair情侶嗌分手,好彩就分手亦是朋友,但更多人係反面冇朋友,仲會互數對方不是,好似最近周子揚同何傲兒呢pair咁,戰局至今仍未停止㗎!之但係,其實拍拖係兩個人嘅事,外人真係唔應該多加意見嘅!未知一班藝人朋友又點拆解被前度數臭嘅難題呢?雞髀打人Regen張惠雅:如果遇到個數臭我嘅前度,會攞隻雞髀出嚟打佢塊面啦!打佢牙骹,打到軟晒唔會再講!如果仲有就唔好 ...


全知言反轉豬肚係乜乜乜 分手情侶數臭點拆好?一pair情侶嗌分手,好彩就分手亦是朋友,但更多人係反面冇朋友,仲會互數對方不是,好似最近周子揚同何傲兒呢pair咁,戰局至今仍未停止㗎!之但係,其實拍拖係兩個人嘅事,外人真係唔應該多加意見嘅!未知一班藝人朋友又點拆解被前度數臭嘅難題呢?雞髀打人Regen張惠雅:如果遇到個數臭我嘅前度,會攞隻雞髀出嚟打佢塊面打佢牙骹,打到軟晒唔會再講!如果仲有就唔好 ...


全知言

反轉豬肚係乜乜乜 分手情侶數臭點拆好?

一 pair情侶嗌分手,好彩就分手亦是朋友,但更多人係反面冇朋友,仲會互數對方不是,好似最近周子揚同何傲兒呢 pair咁,戰局至今仍未停止㗎!之但係,其實拍拖係兩個人嘅事,外人真係唔應該多加意見嘅!未知一班藝人朋友又點拆解被前度數臭嘅難題呢?

雞髀打人

Regen張惠雅:如果遇到個數臭我嘅前度,會攞隻雞髀出嚟打佢塊面打佢牙骹,打到軟晒唔會再講!如果仲有就唔好理佢囉!呢啲控制唔到㗎嘛!多數處理是非就係唔理同記住攞雞脾!

以德報怨

Cystal張紋嘉:我反讚佢!讚到佢天上有地下無,呢個世界上最好嘅男人!呢啲叫咩呀?以德報怨嘛!等你自己心虛,點解要咁樣話我,咁樣你就唔會再話我!同埋真係冇遇過呢個難題真係好,等我下次遇到呢個情況就咁做!

當睇清楚

BOP:帶眼識人囉!同埋覺得自己幸運囉!因為你已經係我前度你都唔會再同我一齊所以就帶眼識人,即係佢鬧我哋唔緊要,你冇品,但我已經睇清楚你嘅為人

C AllStar

(左至右)

由佢數

Jase:我會祝福佢囉!因為他朝君體也相同!

祝福佢

安仔:大方啲囉!因為本身唔臭點數都唔會臭!問心無愧!由佢數囉!

恭喜佢

釗峰:我都會恭喜佢囉!因為我已經搵到個更好㗎!比前度更好嘅人!時間會證明一切!

扮唔知

King:比人數,我都唔知㗎如果佢真係數,傳到我耳仔,咁我會同傳俾我嗰個人講,唔好聽佢講,你聽佢講,佢都數我啦,睇個行為都知道唔係好嘢

少女標本

(左至右)

忍得就忍

少女標本 Kabby:我諗我會採用退一步海闊天空,忍一時風平浪靜嘅方法,我覺得忍囉!因為人在做,天在看!會忍到佢收聲為止!我覺得佢有羞恥之心,嘅,每個人應該有半分羞恥之心!

要賠償

少女標本 CoCo:咁都證明我對佢影響都幾大吓嘅!分咗手都仲數緊我!唔緊要嘅!賠返小小精神上面嘅損失就得㗎

買兇殺人

少女標本 Jessica:我會買兇殺咗佢!講笑啫!我點會做得出啲咁嘅嘢!我會唔理佢囉!覺得講講吓啲人有眼睇㗎嘛,自己係個點嘅人!反而啲人會覺得呢個男仔好唔掂,數臭人哋喎!大家就會知道佢係唔好嗰個囉!

街坊:唔好咁執着

街坊普遍都係採取懶理決策應付,俾足面子前度,仲話叫佢放下執著喎!

Alex

做人應該凡事唔好咁執著!因為會顯得出佢人格有問題!分咗手點都係朋友,如果佢要唱衰,我冇辦法控制始終係佢嘅問題,下下都要唱衰人,我覺得做人會好辛苦!我哋應該要放下執著!

Kiki

可能係啲社交網站講返個實情出嚟!如果佢繼續講都冇辦法,咁就唔好理佢囉!

Sam

我梗係唔會理佢專心搵新一段感情放低佢,由得佢講!我始終控制唔到佢,把口係佢,我會做返自己,我相信會遇到一個人知道我係一個點樣嘅人!

Janet

唔理佢囉!清者自清嘛!如果你理佢,咪好似同佢一樣咁低莊!換轉我唔會理佢,可能身邊啲朋友會幫我出返氣!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine


鍾意就快D Share啦!