網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月6日 星期三

《十年》夠入肉場場爆 單元導演:呢幾年現實太恐怖 [FACE - 450] __,MF,

唔係講笑,想去電影中心睇《十年》真係好難!好在UAMegabox同太古城開始有得播,想買飛都易啲!爆Like王《十年》夠入肉場場爆 單元導演:呢幾年現實太恐怖2015年,《五個小孩的校長》及《哪一天我們會飛》兩套港產片爆出,罕有地近乎一面倒正評,證明以本土情懷做題材仍有市場。15年尾,一套比以上兩齣戲更小眾、涉及政治這個敏感議題的獨立電影《十年》,竟然逆市跑出,離奇地由12月17日正式公映至今,場 ...


唔係講笑,想去電影中心睇《十年》真係好難!好在 UA Megabox同太古城開始有得播,想買飛都易啲!

爆 Like王

《十年》夠入肉場場爆 單元導演:呢幾年現實太恐怖

2015年,《五個小孩的校長》及《哪一天我們會飛》兩套港產片爆出,罕有地近乎一面倒正評,證明以本土情懷做題材仍有市場。

15年尾,一套比以上兩齣戲更小眾、涉及政治這個敏感議題的獨立電影《十年》,竟然逆市跑出,離奇地由 12月 17日正式公映至今,場場爆滿。冇錯,《十年》最初只在百老匯電影中心放映,即使每日 6場 115個座位 full house,都未必比得上一場 IMAX版「砂窩」賺得多。

身兼策劃人兼其中一個單元《本地蛋》導演伍嘉良,都話籌備過程唔容易,「有演員驚被 label而推咗唔拍!」

F:《 FACE》 伍:伍嘉良

F:點解會拍《十年》?

伍嘉良執導的單元《本地蛋》講述 2025年、被中央積極「去本地化」的香港,連將雞蛋標籤為「本地出產」都犯法!

呢幾年一直想拍紀錄片,由上年開始搵咗唔同界別嘅人傾偈,有學者、有社運人士,我發現佢哋一講到「將來」就雙眼發光,好似突然重拾希望;咁啱有幾個導演朋友對呢個題材好有興趣,於是就用咗五個角度去拍出 2025年嘅香港。

F:有人話《十年》係預言香港的將來?

伍嘉良話智叔睇完劇本後一口應承接拍,唔驚被內地封殺。

呢幾年嘅現實太恐怖!十年前如果我拍飲鉛水係延年益壽、大白象工程係可以咁樣撥款、 TSA要咁樣操啲小朋友,你都會話我荒謬,但事實上香港𠵱家就係咁!套戲絕對唔係預言,歷史不斷重覆,我只係按歷史推敲將來會發生咩事。

F:《十年》的題材比較敏感,籌備時有冇遇到困難?

唔係講笑,想去電影中心睇《十年》真係好難!好在 UA Megabox同太古城開始有得播,想買飛都易啲!

我嗰條片冇乜問題,但其他單元嘅導演試過搵演員時有困難,例如有演員唔係好認同某啲對白,希望做其他角色,甚至乎驚被 label而推咗唔拍!

F:好多港產片為避開《 Star Wars》寧願改期,點解會揀聖誕檔上畫?

伍嘉良(右二)與另一單元《自焚者》導演周冠威(中)、《哪一天我們會飛》導演黃修平(左二)一齊上《壹錘定音》接受李慧玲訪問。

咁啱啲港產片、商業片避《 Star Wars》,咁我見戲院有期咪去,冇所謂!反正《十年》各方面都冇得比,咁咪睇完《十年》先去睇《 Star Wars》囉!

F:拍呢類題材,怕唔怕被淨心 BB追殺?

嘩,呢個問題好尖銳喎!如果我係講真話去明辨是非,責任唔應該喺我身上,而係喺嗰啲唔講邏輯、非理性嘅指控同標籤裡面,嗰啲人要負責任!


鍾意就快D Share啦!