網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

保鮮紙包起獎座 真.香港人河國榮:觀眾好快忘記我! [FACE - 452] __,河國榮,MF,

訪問當日不停落雨,叫河國榮淋住雨影相,足足淋咗半個鐘,河國榮都話冇問題,他說:「企多一個鐘都得。」唔怪得攞到「最受歡迎男歌星」!爆Like王保鮮紙包起獎座 真.香港人河國榮:觀眾好快忘記我!《毛記電視分獎禮》全城喪追,河國榮攞香港區最受歡迎男歌星,兼喺台上唱〈香港地〉,一個澳洲鬼佬唱廣東歌,引起大家共鳴,網民已經當咗河國榮係真.香港人。入行28年,河國榮從未得到過如此多掌聲。除咗上年套《死開啲啦! ...


訪問當日不停落雨,叫河國榮淋住雨影相,足足淋咗半個鐘,河國榮都話冇問題,他說:「企多一個鐘都得。」唔怪得攞到「最受歡迎男歌星」!爆Like王保鮮紙包起獎座 真.香港人河國榮:觀眾好快忘記我!《毛記電視分獎禮》全城喪追,河國榮攞香港區最受歡迎男歌星,兼喺台上唱〈香港地〉,一個澳洲鬼佬唱廣東歌,引起大家共鳴,網民已經當咗河國榮係真.香港人。入行28年,河國榮從未得到過如此多掌聲。除咗上年套《死開啲 ...


訪問當日不停落雨,叫河國榮淋住雨影相,足足淋咗半個鐘,河國榮都話冇問題,他說:「企多一個鐘都得。」唔怪得攞到「最受歡迎男歌星」!

爆 Like王

保鮮紙包起獎座 真.香港人河國榮:觀眾好快忘記我!

《毛記電視分獎禮》全城喪追,河國榮攞香港區最受歡迎男歌星,兼喺台上唱〈香港地〉,一個澳洲鬼佬唱廣東歌,引起大家共鳴,網民已經當咗河國榮係真.香港人。入行 28年,河國榮從未得到過如此多掌聲。除咗上年套《死開啲》,河國榮做親都係閒角。他說:「鬼佬做咩角色都可以,只不過啲編劇唔慣,全部一定要華人,同埋佢哋驚我除咗警司之外,我咩都唔識做。」

50歲河國榮除咗個樣係鬼佬,基本上同香港人冇分別,至少佢知咩叫洗版,亦同我哋一樣,唔係好清楚咩叫「一帶一路」。希望啲編劇同導演可以大膽啲,俾呢位自己友多啲機會

F:《 FACE》 河:河國榮

F:攞咗個香港最受歡迎男歌手有咩感覺?

河國榮同 MC仁唱〈香港地〉為全晚高潮之一,而河國榮更會快將推出新碟,他就話唔會有呢首歌,他說:「聽 CD做唔到呢種感受,同埋唔想令人失望。」

河:個獎搵啲保鮮紙包住咗,擺咗喺喇叭上面,因為屋企有 7隻狗、好多塵、怕污糟,又唔想收埋佢。我嘅心態係 do the work, accept the award do the work,攞咗獎開心一陣就擺低,再做嘢。觀眾可以好快忘記我,我唔介意,事實係咁,𠵱家啲人好忙,日日都有新嘅新聞,點會記得嗰件事咁耐呢?

F:𠵱家多咗演出機會?

河:廣告就有,拍戲就冇喇! TVB以前我都有個⻆色係做代客泊車,西貢有個鬼佬揸小巴,鬼佬做咩角色都可以,只不過啲編劇唔慣,全部一定要華人,同埋佢哋驚話除咗警司,我咩都唔識做。好多編劇、導演都未當我係自己人,就算上年套《死開啲》,林家楝都係因為識咗廿幾年先搵我,佢開頭都唔知我得唔得,之後開咗 3日工,佢先放心,識咗咁耐都擔心,何況唔識我嗰啲?所以我都明,但希望呢次之後,大家對我有同啲認同,其實香港鬼佬做咩角色都得㗎。

F:你唱〈香港地〉驚唔驚被誤為港獨,影響北上發展?

上年《死開啲》,河國榮多戲兼搶鏡,他說:「可能係唯一一次㗎喇!好多謝林家棟同導演梁國斌。」(網上圖片)

河:少少驚,但都照唱。(賺少好多人仔喎?)我知,但照唱,首歌唔係話大陸唔好,只係支持香港人啫,香港有自己文化,語言係冇問題嘅,我係要支持㗎!

F:身為澳洲人唱〈香港地〉,但又引起我哋共鳴,會唔會覺得好奇怪?

河:我覺得係一種榮譽,唔係我攞返嚟,係香港人俾我,要香港人接受一個外來嘅人,係需要好多時間,你想做都未必做到,我不嬲當自己係香港人。〈香港地〉呢首歌我練習咗四百幾次,之前返澳洲慶祝媽媽 70大壽,家人住唔同地方,每日揸車都要兩、三個鐘,我就一邊揸車一路練點唱,我屋企人完全唔知我唱緊咩。

F:你知唔知咩叫「洗版」同「一帶一路」?

河:我知,洗版就係成個 facebook,都係講同一個題目,冇其他嘢,我講得啱唔啱呀?特首唔知呢樣嘢唔出奇,我估佢冇時間上網,唔知咩叫洗版囉!佢哋講關係,講關係係唔需要上網嘅。一帶一路?我知,佢講咗 42次,梗係唔明啦。

F:無綫叫你返去做警司仲做唔做?

自從《毛記分獎禮》,河國榮人氣急升,訪問期間,堅係有好多年輕人搵佢合照。

河:佢哋落後咗,大公司有自己文化,但想應變係難,佢哋唔識得應變,佢唯一分別係識得喺網上睇得到同埋出 app,但佢哋嘅節目同劇集,佢哋啲故仔,拍嘢方法係冇變過,新一代就唔係太鍾意呢啲嘢,我覺得佢面臨危機。佢唔會死嘅,咁大嘅公司,但佢要再風光就難囉。叫我返去做警司?如果有戲做嘅話就返去,如果一兩場戲就唔好喇,佢哋都有布偉傑啦,使咩搵我?

攝影:吳崇基


鍾意就快D Share啦!