網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

蝗安之亂 美魔媽開整容店 富家周子瑜中二停學攻韓 [FACE - 452] __,整容,周子瑜,子瑜,MF,

16歲嘅周子瑜年紀輕輕已經歷呢件大事,好在父母一早已飛韓陪實支持,週一(18日)已經再現身出席節目錄影。(網上圖片)真面目蝗安之亂 美魔媽開整容店 富家周子瑜中二停學攻韓因為高舉中華民國國旗而被抹黑為「台獨分子」嘅韓國女團「TWICE」16歲台灣少女周子瑜,由被擦鞋黃安舉報到大陸網民抨擊開始,至上週五(15日)「被道歉」都引起國際關注,連《紐約時報》、《華盛頓郵報》都以大篇幅報導。事件發生後,子瑜 ...


16歲嘅周子瑜年紀輕輕已經歷呢件大事,好在父母一早已飛韓陪實支持,週一( 18日)已經再現身出席節目錄影。(網上圖片)

真面目

蝗安之亂 美魔媽開整容店 富家周子瑜中二停學攻韓

因為高舉中華民國國旗而被抹黑為「台獨分子」嘅韓國女團「 TWICE」 16歲台灣少女周子瑜,由被擦鞋黃安舉報到大陸網民抨擊開始,至上週五( 15日)「被道歉」都引起國際關注,連《紐約時報》、《華盛頓郵報》都以大篇幅報導。

事件發生後,子瑜父母馬上掉低在台灣三間整容診所工作飛韓陪愛女。其實周子瑜 3年前讀緊國二都選擇停學攻韓無非都係想做藝人,如今搞成咁,呢位 16歲美少女真係陰功豬呀!

就係因為拎住支中華民國國旗, 16歲嘅周子瑜過咗個最悲慘嘅一星期。(網上圖片)

估不到年紀小小,千辛萬苦由國二停學到韓國做練習生, 16歲的台灣小妹妹周子瑜出道未夠半年,近日成為各國報章頭版報導對象。

讀書人緣好

自小已集萬千寵愛在一身的周子瑜,是媽媽黃燕玲的掌上明珠, 13歲被 JYP星探睇中,即使正在台南復興國中就讀國二,都寧願停學,爭取機會到韓國做練習生做藝人。

去年底正式出道的周子瑜被美國電影網站「 TC Candler」選為全球百大美女第 13位,除了天生樣子精緻之外,其 50歲母親的自家美容本領亦不容忽事。在台灣開設三間「首璽格爾醫美診所」的周媽媽,主要負責投資開店,據知從商的周父, 11年與周母開設美容診所,至今鋪頭營業額已年過三千萬台幣(約 750萬港幣)。生於富裕家庭的周子瑜,小學時期已學芭蕾舞,中學便轉學街舞,雖然成績一般,但與同學相處融洽,亦曾被同學推舉做班長。

被道歉全台震怒

上週五( 15日)子瑜被道歉短片曝光,片中子瑜震住道歉,有指 JYP老闆朴震榮(右上)會被起訴種族歧視及侵犯人權。搞到咁,真係多得黃安(右下)咁落力舉報!(網上圖片)

周媽 keep得好

周媽媽雖然已經 50歲,不過同周子瑜行出街似姊妹多過母女囉!台灣巴打亦激讚周媽媽 keep得好。(網上圖片)

堅無整容

眼大、鼻尖、嘴細,周子瑜母親雖然開整容醫院,不過睇完呢張相,唔使問子瑜有冇幫襯(網上圖片)

週一蒲頭現微笑

被黃安舉報撐「台獨」後,周子瑜於上週五( 15日)「被道歉」,其口震震道歉的影片隨即引起廣大市民關注,更有台灣經理人公司發出公告,願以一億台幣(約 2500萬港幣)將周子瑜帶回台灣娛樂圈。

JYP週一( 18日)單方面發出聲明,指周子瑜未成年,所以道歉影片係公司經周子瑜父母同意後至拍。其實子瑜雖然出身富家,但在韓國受訓卻毫不輕鬆,經常由早上 5點練舞到深夜 11點,中午只上韓文課,故連周媽媽亦擔心周子瑜的學業問題,苦練 3年先有得出道,子瑜唔會咁易被蝗安打倒嘅!努力呀!

TWICE雖然有 9個女仔,不過周子瑜係眾人中最受歡迎嘅!(網上圖片)

周媽媽喺台灣擁有 3間整容診所,不過佢只係投資,落手落腳唔使佢做!(網上圖片)

堅冇整容

小時候嘅周子瑜已經好識擺 pose,舉 V唔係成龍專利。(網上圖片)

勁索學生妹

樣靚又有身形嘅周子瑜雖然停學中,不過佢其實已打算重返校園,邊讀邊唱。(網上圖片)

攻韓台灣幫

11年開始喺台南復興國中讀中一,不過 12年被星探發掘即停學攻韓。(網上圖片)

咪睇周子瑜被 JYP星探睇中就去咗韓國做練習生好似好新奇,其實台灣都有幾位成功喺韓國發展嘅藝人,只係其流利韓文令大家都忘記咗,佢哋其實都係外勞啫!

23歲嘅 f( x)成員 Amber(劉逸雲),雖然喺美國 LA長大,但同父母一樣都係來自台灣。開初負責 rapper角色嘅 Amber,後來加入作詞作曲行列,去年經理人公司更安排 Amber單飛出單曲。

在 GOT7中被公認為至靚仔, 22歲嘅 Mark(段宜恩),雖然攞住美國護照,不過 Mark同佢父母其實都係台灣人。 10年去韓國接受訓練,強項係武術舞蹈。

26歲屬 SJ-M嘅 Henry(劉憲華)係香港、台灣混血兒,不過出生地就喺加拿大。 Henry精通英文、法文、國語、韓文、廣東話、泰文,仲有日文,可算係咁多位攻韓藝人中,語文能力至勁嗰個。

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!