掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

【霆鋒fans專頁當官網】腦殘遊記:大陸網民翻牆想開火…但搵唔到「戰場」! __,霆鋒,中國,大陸,謝霆鋒,

「悲哀,黃安大陸沒搞頭,只會來亂,遲早會被共產黨處理。」吳宗憲一早幫黃安批咗命。結果今日?黃安已經「被消失」——微博上面。總統選舉當日,陳淨心已經急急喺微博同黃安劃清界線,強調自己冇份檢舉周子瑜,又話自己因為咁無情情俾好多網民鬧。Sosad,之前陳大媽同黃安又話港台合作檢舉,大難臨頭,真相咪現晒形囉。關係脆弱過強國玻璃(心)。之前檢舉人檢到上晒腦、當正自己係死亡筆記嘅陳大媽,依家?唔敢檢舉喇,改策 ...


「悲哀,黃安大陸沒搞頭,只會來亂,遲早會被共產黨處理。」吳宗憲一早幫黃安批咗命。結果今日?黃安已經「被消失」——微博上面。總統選舉當日,陳淨心已經急急喺微博同黃安劃清界線,強調自己冇份檢舉周子瑜,又話自己因為咁無情情俾好多網民鬧。Sosad,之前陳大媽同黃安又話港台合作檢舉,大難臨頭,真相咪現晒形囉。關係脆弱過強國玻璃(心)。之前檢舉人檢到上晒腦、當正自己係死亡筆記嘅陳大媽,依家?唔敢檢舉喇,改策略,叫做「高度讚揚」,包括讚「因為我們都是中國人」嘅小豬羅志祥,陳大媽仲話見到小豬咁講,令佢感動流淚……陳大媽另一個要讚揚嘅,係被翻出三年前講合拍片時爆出一句「不該分中國、香港,本來就是一家人」嘅謝霆鋒。(新聞連結: http://bit.ly/1ZJGuco )仲喺微博post咗一張謝霆鋒fb page嘅cap圖,寫上「支持愛國藝人謝霆鋒」。陳大媽為個page加持,阿彌陀佛。但係個page,只係由大陸fans所開,唔係official,但因為like數太多,令人以為係官方嘅page,兼夾以為霆鋒自己貼嘅添。老老實實,霆鋒嘅官方page,喺2015年9月已經冇再更新過。一眾大陸網民不斷翻牆去嗰個fans專頁「支援」、係咁留言狂鬧香港人,又港獨又dog又滾出香港(佢哋嘅神邏輯係「香港係屬於中國」=「香港係中國嘅土地」=「你唔鍾意中國請你滾出香港」)等等等等。但亦都有啲大陸網民遲咗翻牆,去咗霆鋒個「真‧專頁」,咦,冇嗰張「不該分中國、香港,本來就是一家人」嘅cap圖嘅?水靜鵝飛冇人留言嘅?說好的開火呢?有大陸網民留言:「說好的戰場呢…」、「聽說戰場轉到了這裏,特來支援!」、「同志們戰場不在這裏」、「剛從何韻詩ins(ig)轉戰前來支援!!!!」、「莫名的觀望…來錯地方了?」、「聽說有港獨狗,在哪呢?爺叫你一聲,敢答應嗎??」望住佢哋,真係要唱返句:「最寬廣的公園遊樂過 為何認真?」

呢個係霆鋒fans pg 呢個係已停止更新嘅真‧霆鋒官方fb 人呢?

鍾意就快D Share啦!