掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

【港女必須要聽】翁靜晶fb貼大粒鑽石相 宣佈細女幸儀訂婚了 __,翁靜晶,

現年51歲嘅翁靜晶育有兩女,細女劉幸儀上年喺英國完成法律系學位(新聞連結:http://bit.ly/1V7unPI),目前喺倫敦生活,媽咪翁靜晶今日宣佈細女幸儀要訂婚喇!翁靜晶今日喺facebook留言稱:「細女幸儀要訂婚了,男友買了大大粒鑽石,做訂婚戒指。」呢個開通嘅媽咪仲分享咗細女嘅愛情故事,強調「港女必須要聽」,稱當初若是嫌少年窮,就不會花開結果!翁靜晶稱細女同男友「蘿蔔」相識喺一次工作, ...


現年51歲嘅翁靜晶育有兩女,細女劉幸儀上年喺英國完成法律系學位(新聞連結:http://bit.ly/1V7unPI),目前喺倫敦生活,媽咪翁靜晶今日宣佈細女幸儀要訂婚喇!翁靜晶今日喺facebook留言稱:「細女幸儀要訂婚了,男友買了大大粒鑽石,做訂婚戒指。」呢個開通嘅媽咪仲分享咗細女嘅愛情故事,強調「港女必須要聽」,稱當初若是嫌少年窮,就不會花開結果!翁靜晶稱細女同男友「蘿蔔」相識喺一次工作,有次翁靜晶準備去英國探望,由於細女唔擅長做家務,「住處有如狗窩,怕母親責駡就唯有向清潔公司求助」,當時阿女搵嘅「洗廁所工人」就係「蘿蔔」!佢喺文中又指,呢個男仔當下就鍾意咗幸儀,佢哋開始約會,續道:「說到這裡,試問那個港女願意約會洗廁所工人?然而女兒所見到的,是一個敬業樂業,忠誠勤奮的年輕人。」翁靜晶更透過「蘿蔔」愛好健身,而細女又喜歡舉重,自然成為一對,翁靜晶曾同愛女講:「富二代未必會珍惜你,只要蘿蔔真心實意愛護你,就夠了。」呢位未來外母仲大讚幸儀男友都係一個大學畢業生,自己開咗間小型清潔公司,凡事親力親為,寫道:「後來,因為他願意鑽硏,找出了清洗頑固污積的各種方法,被邀請上電視,而他的清潔公司,亦漸漸成為連鎖經營,走上軌道。」睇嚟佢都好滿意呢位未來女婿!翁靜晶分享呢個故事都講得啱嘅……話晒o依家啲港女結婚想要超豪婚禮,話無所謂,你都唔想喇!一心要嫁個「富二代」有錢人。唉!有時會唔會唔記得究竟咩叫真愛呢!?

翁靜晶facebook截圖 劉幸儀嘅未婚夫鍾意玩健身,好大隻!

鍾意就快D Share啦!