掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

FFx:Shirley報警控攝影師 聲稱被性侵 __,FFx,Shirley,楊澤怡,

Shirley到警署報案,她受訪時聲稱被侵犯。next1/1preShirley話上月再被邀拍私照。next1/1preShirley話要鼓起勇氣。next1/1preShirley感激同學的支持及關心。next1/1preFFx上月在新城活動中獲獎。(資料圖片)next1/1preFFx被網民封為「騎呢組合」,隊中就讀教育學院課程的楊澤怡(Shirley)早前聲淚俱下指3年前生活逼人:「又要賺錢 ...


Shirley到警署報案,她受訪時聲稱被侵犯。

next 1/1 pre

Shirley話上月再被邀拍私照。

next 1/1 pre

Shirley話要鼓起勇氣。

next 1/1 pre

Shirley感激同學的支持及關心。

next 1/1 pre

FFx上月在新城活動中獲獎。(資料圖片)

next 1/1 pre

FFx被網民封為「騎呢組合」,隊中就讀教育學院課程的楊澤怡(Shirley)早前聲淚俱下指3年前生活逼人:「又要賺錢租屋,又要畀學費」,之後做了私影女模賺錢,但在一次私影中,遭一名自稱「攝影師」的男子涉嫌侵犯。

上月再邀拍私照

事件曝光個多月後,Shirley在經理人陪同下到西區警署報案及落口供,她休息期間步出警署拍照及受訪,並提到涉嫌事發經過:「當時我着比堅尼影相,點知佢唔畀錢我,又唔畀我走。(有冇拒絕?)有。(之後侵犯你?)佢有性侵我!」受訪期間她用手按太陽穴似頭暈,又顯得欲哭無淚,狀甚慘情。

有傳Shirley月前在電台的活動遇上疑似涉案者,Shirley承認說:「經理人話有佢(疑涉嫌者)同場,經理人隔開咗我哋,我冇見到佢。(見面會尷尬?)會,好驚佢。」她更稱疑涉嫌者上月再邀她拍私照:「佢微信再請我上屋企影相,我一口拒絕佢。」又稱對方得知她在新城頒獎禮活動記招得獎後,又傳微信恭喜她,但她堅拒回覆對方。問有傳對方擁有其裸照,可會叫對方交出所有裸照? Shirley說:「唔敢搵佢,交警方處理,會配合警方。(會唔會覺得自己好蠢?)會呀。」

「我要鼓起勇氣」

Shirley被問會否擔心被誤會做援交女?她說不擔心,因清者自清:「我係受害者,唔係自願,我都要鼓起勇氣。(驚唔驚難搵男友?)唔諗呢啲。」又感恩獲同學支持及關心。

另外,有傳疑涉嫌者仍活躍娛樂圈,做幕後工作,記者致電該男子,他承認認識Shirley,問到傳涉及風化案,他否認說:「我冇做過,警方冇搵過我,如果警方有需要,我會全力協助調查。」他自稱是攝影師,曾幫Shirley影過相:「冇影裸照同冇侵犯佢,係咪搞錯?」並透露半年前曾與Shirley食飯:「之後有用微信同佢傾偈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!