掃呢頁CODE去手機

2016年1月4日 星期一

李蘊結婚了!好姊妹超蓮G.E.M.感動落淚 __,G.E.M.,G.E.M,李蘊,何超蓮,超蓮,鄧紫棋,

李蘊於facebook公告已為人妻。24歲嘅李蘊結婚了!原來佢同拍拖三年嘅生意人羅章冠早已註冊,噚日喺海南補擺喜酒,好姊妹何超蓮同G.E.M.鄧紫棋都有出席,二人噚晚仲影相拍片,喺網上直擊好姊妹嘅婚禮。G.E.M.喺IG表示:「想起我們曾一起在家裡哭、想起曾經受傷的妳是如何慢慢遇到幸福,這一刻真的很感動!你很美,從內到外!你是最美的新娘!」而超蓮表示:「看著你們開始談戀愛到現在走到結婚步入禮堂,實 ...




其他影片:>>






24歲嘅李蘊結婚了!原來佢同拍拖三年嘅生意人羅章冠早已註冊,噚日喺海南補擺喜酒,好姊妹何超蓮同G.E.M.鄧紫棋都有出席,二人噚晚仲影相拍片,喺網上直擊好姊妹嘅婚禮。G.E.M.喺IG表示:「想起我們曾一起在家裡哭、想起曾經受傷的妳是如何慢慢遇到幸福,這一刻真的很感動!你很美,從內到外!你是最美的新娘!」而超蓮表示:「看著你們開始談戀愛到現在走到結婚步入禮堂,實在是太替你開心了!感動到眼淚一直流寶貝你會一直幸福到老的!我愛你。」

噚日超蓮接受本報訪問話好戥一對新人開心,佢話:「睇住佢識呢個男仔,一齊到O依家結婚,我哋3個佢係第一個嫁,好戥佢開心,頭先個男仔講『我願意』佢又講『我願意』時,我啲眼淚係咁係咁流,覺得好感動,祝佢幸福,快啲生仔,繼續幸福落去。」

G.E.M.都一樣感動落淚㗎,佢接受本報訪問話:「非常之恭喜Renee,因為今日我同超蓮聽到佢老公好堅定咁講我願意,而Renee又好堅定咁講我願意嘅時候,我哋兩個都喺度喊,覺得太感動喇,真係好唔容易,因為同Renee識咗咁耐,見過佢好多唔開心嘅時候,見過佢好多好脆弱,需要畀人鍚畀人保護嘅時候,而今日佢終於搵到佢自己嘅幸福,實在太開心喇。」

李蘊12年同魔術師劉謙分手之後,就同任職銀行嘅羅章冠拍拖,拍拖嘅呢3年期間,李蘊不時都甜蜜蜜被影到同男友一齊,感情相當穩定,年前更不斷暗示對方係真命天子,嫁硬咁嘅樣,仲曾經講過想25歲前結婚,如今真係夢想成真!而李蘊經理人Peter就話羅章冠o依家轉行做生意,仲讚佢係實幹嘅人。

一對新人昨日於海南補擺喜酒。(超蓮IG圖片) 好姊妹何超蓮和G.E.M.齊穿禮服送上祝福。(超蓮IG圖片) 李蘊裙褂造型,成手都係金鈪。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!