掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

Girl's Day黑面晒美腿 [壹週刊 - 1351] M1, Girl's Day

Girl'sDay四位成員(左起)Yura、敏雅、惠利及素珍寒冷天氣警告下晒美腿,三位成員表現從容,惠利就全程黑面。外太空Girl'sDay黑面晒美腿上個週末係香港59年來最凍,得三度,不過對於韓國人嚟講,可能真係小巫見大巫!韓國女子組合Girl'sDay揀定襲港,所有fans都包到成隻糉咁樣,佢四個女仔非常專業以性感短裙上陣,見到都覺得凍!不過成員之一惠利全程黑面,莫非凍到笑容都無埋?出道六年首 ...


Girl's Day四位成員(左起) Yura、敏雅、惠利及素珍寒冷天氣警告下晒美腿,三位成員表現從容,惠利就全程黑面。

外太空

Girl's Day黑面晒美腿

上個週末係香港 59年來最凍,得三度,不過對於韓國人嚟講,可能真係小巫見大巫!韓國女子組合 Girl's Day揀定襲港,所有 fans都包到成隻糉咁樣,佢四個女仔非常專業以性感短裙上陣,見到都覺得凍!不過成員之一惠利全程黑面,莫非凍到笑容都無埋?

出道六年首次訪港

韓流吹襲香港已經好幾年,加上韓國大型頒獎禮 MAMA連續幾年喺香港舉行,基本上大部分當紅韓團總會嚟過香港同 fans見面,唯獨是有一隊,出道六年到而家都仲未到訪過香港,就係 Girl's Day喇!四個女仔終於首次襲港,行程梗係緊湊,先去商場出席新年活動。 Girl's Day一向以性感見稱,以為遇上嚴寒天氣會著厚啲?梗係唔會繼續騷長腿!隊長素珍仲以 lace透視裝上陣, fans當然係尖叫聲不絕。見到 fans咁熱情,四位成員惠利、素珍、 Yura及敏雅不停揮手回應,不過惠利全程零表情,面黑黑,仲以為佢唔舒服。偏偏喺寫揮春環節,惠利寫嘅祝賀語係「笑口常開」,見佢木無表情咁寫,場面真係幾搞笑。之後去到傳媒訪問環節,所有問題都要被經理人過濾先可以答,令現場氣氛非常尷尬,最後喺記者追問下,惠利先話自己唔係黑面,而係因為見到咁多傳媒同 fans,所以緊張得滯!

惠利早前參演《請回答 1988》而人氣急升,仲同劇組一齊去泰國旅行,唔知係咪玩得太盡興,疲態盡顯。

惠利寫揮春不小心走光,露出黑色打底衫,立即遮實。

四位成員寫中文字有板有眼,唔知佢哋知唔知祝賀語嘅意思呢?

音樂節延期五月

完成商場活動, Girl's Day馬不停蹄趕去下一個活動。其實佢哋本來今次訪港,係為一個音樂會做嘉賓,不過音樂會因牌照問題,延遲到五月舉行,今次就先做宣傳! Girl's Day衫都無換,聯同本地樂隊 Dear Jane同 24味出席記招。兩隊樂隊見到打扮性感嘅 Girl's Day,對眼都唔敢周圍望,不過都誠實咁表示好想睇佢哋跳舞。而 Girl's Day轉場之後,似乎心情好咗好多,惠利面露微笑。大會更加安排 fans上台送上蛋糕同禮物,佢哋表現興奮,仲同女 fans抱抱,真係恨死一班台下得個睇字嘅男 fans呀!

Fans送上蛋糕,合照時素珍仲擺出誘人甫士,盡顯 S字形美好身段。

首次到訪香港, Girl's Day話好驚喜有咁多 fans到場支持,送上抱抱。

去到第二個活動,惠利有番啲笑容,仲拎住禮物做出鬼馬表情。

李鍾碩蠟像揭幕 旋風襲港

內地自由行旅客不斷下降,各大景點各出奇謀。杜莎夫人蠟像館上年開始設立韓流專區,加入互動遊戲同韓國街景。至於蠟像,今年有一個新成員加入,就係韓流新四小天王李鍾碩!

李鍾碩特別揀咗件熒光粉紅色嘅西裝,凸顯模特兒身形,又真係好難 carry到嘅。

問到佢想食邊一款香港美食,佢就話鍾意食辣蟹,可惜今次食唔到。

呢個蠟像係李鍾碩專程飛到去倫敦度身訂造,整個過程長達 7小時,除咗基本度身之外,仔細如眼珠顏色都要配對,非常嚴謹。李鍾碩見到個蠟像已經笑到見牙唔見眼,原來佢話當時工作人員叫佢擺個得意啲嘅甫士,佢就擺 V字手勢、插袋同繑起腳,點知要維持 7個鐘,佢話非常後悔呀!

李鍾碩今次係專程嚟為蠟像揭幕,儀式都只係進行咗短短 15分鐘,佢就閃電走人,唔知係咪忙住拍內地劇,所以要分秒必爭,不能久留呢?

韓國小天王李鍾碩專程來港為自己嘅蠟像揭幕,擺番同一個甫士影相都唔係好似喎!

李鍾碩自從上年套《愛上 Pinocchio》之後,就未有作品推出,原來佢轉戰內地拍劇,唔知幾時返韓國拍劇呢?

撰文:關錦雯

攝影、攝錄:梁錦波


鍾意就快D Share啦!