網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月21日 星期四

IG晒大肚照 李蘊宣布佗B五個多月 __,李蘊,

李蘊24歲就做咗準媽咪,真係恭喜晒。next1/1pre李蘊嘅留言充滿喜悅。next1/1pre之前無啦啦喺1月3日於內地低調結婚嘅李蘊,一直有傳奉子成婚,啱啱,李蘊突然喺IG公布喜訊,並謂:「沒錯,我懷孕了。正在經歷人生最奇妙的過程。準備當上這輩子最驕傲的角色。現在懷孕五個多月,孕程過了一半,看着肚子一天比一天大,感覺胎動一天比一天活躍。每年也很感動很感恩。」最後,李蘊還留言對未出世的寶寶表示會 ...


李蘊24歲就做咗準媽咪,真係恭喜晒。

next 1/1 pre

李蘊嘅留言充滿喜悅。

next 1/1 pre

之前無啦啦喺1月3日於內地低調結婚嘅李蘊,一直有傳奉子成婚,啱啱,李蘊突然喺IG公布喜訊,並謂:「沒錯,我懷孕了。正在經歷人生最奇妙的過程。準備當上這輩子最驕傲的角色。現在懷孕五個多月,孕程過了一半,看着肚子一天比一天大,感覺胎動一天比一天活躍。每年也很感動很感恩。」最後,李蘊還留言對未出世的寶寶表示會超級愛他/她,認真SWEET。另外,佢仲上傳咗同好姊妹鄧紫棋同何超蓮嘅合照,照片所見,李蘊個肚已經好明顯吓,恭喜晒!而根據李蘊嘅HASHTAG,好友鄧紫棋同何超蓮已經榮升做寶寶嘅契媽。

其實李蘊上年6月已經註冊咗,所以嚴格嚟講都唔算係奉子成婚,咁快就成功造人,真係恭喜恭喜!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!