掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

爆乳Iris挑戰高難度瑜伽 玩到嗌救命! __,

今集《東網Baby大作戰》嘅主角係鍾采羲Iris!next1/1pre揀番套戰衣先!next1/1pre揀好,出發!next1/1pre首先嚟個簡單啲嘅「腰轉動式」,冇難度呀!next1/1pre再嚟係「三角式」,都係easyjob呀。next1/1pre之後係「眼鏡蛇式」。next1/1pre「臥英雄式」都冇問題!next1/1pre嚟個難啲嘅,就整個「開腿式」嚟睇吓先!喂,好似唔夠開喎!nex ...


今集《東網Baby大作戰》嘅主角係鍾采羲Iris!

next 1/1 pre

揀番套戰衣先!

next 1/1 pre

揀好,出發!

next 1/1 pre

首先嚟個簡單啲嘅「腰轉動式」,冇難度呀!

next 1/1 pre

再嚟係「三角式」,都係easy job呀。

next 1/1 pre

之後係「眼鏡蛇式」。

next 1/1 pre

「臥英雄式」都冇問題!

next 1/1 pre

嚟個難啲嘅,就整個「開腿式」嚟睇吓先!喂,好似唔夠開喎!

next 1/1 pre

做「弓式」做到嗌救命呀!不過張相嘅亮點係,件衫竟然逼到佢驚現四個胸。

next 1/1 pre

「站立拉弓式」都做得麻麻呀。

next 1/1 pre

最後要靠「鴿子式」一雪前恥!

next 1/1 pre

靚女Iris話今次好好玩呀。

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》推出全新節目《東網Baby大作戰》,每集邀請不同藝人接受挑戰,集娛樂與刺激於一身。今集由「E Cup Iris」鍾采羲接受柔軟度測試。一向予人性格貪玩、為食的她,近期積極做運動減肥,成功揈甩約十磅,由「肥妹仔」蛻變fit爆索女!改玩健康的Iris除了游水、跑步、健身外,早前更偷偷苦練瑜伽,她不忘認叻笑稱:「睇我幾有運動細胞!」

揀靚靚瑜伽衫

當日,貪靚的Iris甫到健身室,隨即現場細心挑選瑜伽衫,她笑謂:「正所謂工欲善其事,必先利其器,所以揀咗件靚衫先!」試過多款衣服後,最終,Iris換上了一套綠色低胸小背心,性感大騷四吋事業線。她表示平日有上堂學瑜伽,更率先示範四個基本動作,包括「腰轉動式」、「三角式」、「眼鏡蛇式」和「臥英雄式」,做得有板有眼的Iris即笑道:「呢啲好簡單嘅動作,簡直easy job」

玩到出汗

《東網》又怎會讓她輕易過關,接着記者要求將難度升級,分別做出「開腿式」、「弓式」和「站立拉弓式」,測試一下Iris的柔軟度。不出大家所料,程度只屬「BB班」的她立即見底,期間不但玩到一仆一碌,更連環慘叫嗌「救命」,場面爆笑!幸而,最後Iris亦以難度超高的「鴿子式」一雪前恥,她說:「啲動作望落好容易,但做落唔係咁簡單,做到我都出晒汗、好攰,做完之後feel到啲筋鬆咗,個人舒服咗,啲肌肉都實咗,對女仔嚟講,做瑜伽係一個好好嘅運動。」並謂女生可以一星期做一、兩次瑜伽,皆因對收緊肌肉有幫助,又叮囑大家於專人指導下練習:「要小心啲,始終有啲位好容易拉傷、扭傷。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!