網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月25日 星期一

林莉嫻喪做運動Keep身材 __,林莉嫻,林莉,

林莉嫻每日都最少做30分鐘帶氧運動keepfit。next1/1pre林莉嫻個身形咁fit,佢喺背後付出咗唔少苦功!next1/1pre林莉嫻話想靚一定要付出努力,所以女士們當然要勤做運動啦!next1/1pre林莉嫻next1/1pre林莉嫻身材fit到爆!next1/1pre林莉嫻next1/1pre林莉嫻堅持跑步,同控制飲食嚟維持身材。next1/1pre林莉嫻身上真係一啲肥肉都冇!next ...


林莉嫻每日都最少做30分鐘帶氧運動keepfit。next1/1pre林莉嫻個身形咁fit,佢喺背後付出咗唔少苦功!next1/1pre林莉嫻話想靚一定要付出努力,所以女士們當然要勤做運動next1/1pre林莉嫻next1/1pre林莉嫻身材fit到爆!next1/1pre林莉嫻next1/1pre林莉嫻堅持跑步,同控制飲食嚟維持身材。next1/1pre林莉嫻身上真係一啲肥肉都冇!next ...


林莉嫻每日都最少做30分鐘帶氧運動keep fit。

next 1/1 pre

林莉嫻個身形咁fit,佢喺背後付出咗唔少苦功!

next 1/1 pre

林莉嫻話想靚一定要付出努力,所以女士們當然要勤做運動

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

林莉嫻身材fit到爆!

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

林莉嫻堅持跑步,同控制飲食嚟維持身材。

next 1/1 pre

林莉嫻身上真係一啲肥肉都冇!

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

藝人林莉嫻(Leslie)接拍電影《鴨王2》,更擔正孭飛做女主角之一,她在片中不乏與男主角親熱的「肉搏」鏡頭,需要性感上陣,Leslie坦言:「為求以最佳狀態示人,都承受唔少壓力,一嚟自己畀壓力逼自己,二嚟公司亦想我再減得fit啲,加上同戲嘅其他女主角個個身形都好fit,排埋一齊就高下立見!」

Leslie續說:「今次套戲大家唔同路線,自己係行『性感小野貓』呢類feel,身形一定要配得起呢個角色,呢啲係做演員對觀眾嘅基本尊重,亦係對公司嘅承諾同回報,話晒公司畀咗咁多資源去train我。雖然拍戲嚟講,我仲係一個好新好新嘅新人,開拍時一定會好緊張,但既然加入得公司,我就會加油做到最好!」

問到Leslie有何keep fit秘方時,她說:「最主要都係做多啲運動,我每日都最少做30分鐘帶氧運動,亦有勤力跑步,同埋一定要控制好飲食。因為自己好鍾意食嘢,開頭唔知頭唔知路,初初影宣傳照嗰陣放飯,仲傻更更拎晒成個粟米斑塊飯嚟食,點知見到經理人望一望我、又望一望盒飯,我即刻呆咗,一啖都唔敢再食!我應承經理人一定會畀心機keep fit,自己知問題出喺邊,雖然依家磅數瘦番,但啲肉唔夠實唔夠firm,要修番好個線條,尤其係個腰位,要操fit個腰形最難,真係要靠自己意志,勤力做sit up,想靚就一定要付出代價。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!