網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月3日 星期日

驚動L着鬆身褲!吳業坤去飲變萬人迷 __,吳業坤,

坤坤(左圖左)最近Hit爆網絡,就連去黃美芬餐喜酒都勁受歡迎。next1/1pre坤坤怕再次「動L」,刻意着上鬆身褲,仲着埋件大褸遮住!next1/1pre見到老闆薛嘉麟(中)同諸葛紫岐。next1/1pre即刻影番個大合照先。next1/1pre坤坤有如出席慶功宴,瘋狂畀人集郵。next1/1pre主動遞上人情,乖!next1/1pre坤坤恭賀一對新人。next1/1pre大合照next1/1p ...


坤坤(左圖左)最近Hit爆網絡,就連去黃美芬餐喜酒都勁受歡迎。

next 1/1 pre

坤坤怕再次「動L」,刻意着上鬆身褲,仲着埋件大褸遮住!

next 1/1 pre

見到老闆薛嘉麟(中)同諸葛紫岐。

next 1/1 pre

即刻影番個大合照先。

next 1/1 pre

坤坤有如出席慶功宴,瘋狂畀人集郵。

next 1/1 pre

主動遞上人情,乖!

next 1/1 pre

坤坤恭賀一對新人。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

龔嘉欣

next 1/1 pre

在叱咤頒獎禮以新人姿態狂掃獎項的歌手吳業坤,於灣仔出席前亞視藝員兼現為蔡瀚億(BabyJohn)經理人的黃美芬和星娛樂唱片公司總經理Tommy Chu舉行之婚宴派對,而張智霖及太太袁詠儀、諸葛紫岐與老公薛嘉麟等亦有現身道賀。

動L有原因

拍完無綫劇集《愛.回家》即趕到現場的坤坤大受一對新人歡迎,他向新郎Tommy Chu敬酒時,對方大方笑言今晚恍如坤坤的慶功宴,又戲稱要他幫手埋單。而同場的田蕊妮又向坤坤送抱鼓勵,更搞笑揶揄日前於台上「動L」的他:「點呀!你今日條褲有啲鬆!」

受訪時,坤坤表示今日特意穿上鬆身褲,以後會檢討衣着:「好尷尬,唔知自己表現咁突出!過咗今日希望大家Focus番音樂方面。我都有同件衫嘅設計師講番,佢話度漏咗少少嘢。」他接着表示2016年「幾」囍臨門,自覺好運及開心。談到現場新人及薛嘉麟夫婦等主動邀他合照,似乎搶去新人的風頭?坤坤即稱不敢當:「Tommy好錫我。(佢叫你幫手埋單。)嚇吓我啫,都多謝老闆薛生(薛嘉麟),難得有機會見。」

提到薛嘉麟夫婦似乎有意捧他為一哥,坤坤透露公司會為他舉行音樂會及推出大碟:「未聽過呢個計劃,但知道會搞音樂會。依家儲緊歌,可能會出大碟,有8至10首歌。」

預5位數請食飯

問到他為新人準備甚麼禮物?坤坤指帶了人情到場:「帶人情同最喜愛男歌手嚟,拍完劇嚟遲咗,希望新人原諒。」提到他為何不帶緋聞女友龔嘉欣到場?坤坤說:「唔使,佢同新人唔認識。拍劇時大家都恭喜我同拍掌鼓勵。」問他會否約嘉欣撐枱腳食飯?坤坤自爆預備5位數請劇組及星娛樂公司同事食飯:「成班人食團年飯。(你埋單?)開心錢要使就使。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!