網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月22日 星期五

【安插心腹‧睇實洗米華】「疑似新女」現身!Mandy留英湊B勢危 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,

澳門賭業猛人兼太陽娛樂揸弗人周焯華(洗米華)桃花停不了,雖然正印陳慧玲(Heidi)決定跟他離婚,仲以為MandyLieu終於有望坐正,點知今日有周刊爆料,指洗米華趁Mandy喺英國湊女,最近身邊又出現新歡,疑跟得力女助手李素茵(Gina)交往密切,指兩人最近出雙入對孖住應酬,威脅Mandy嘅地位。不過,據知Gina其實是Heidi嘅老友,並非洗米華的新歡,反而係跟隨洗米華多年嘅心腹。雖然洗米華同 ...




其他影片:>>






澳門賭業猛人兼太陽娛樂揸弗人周焯華(洗米華)桃花停不了,雖然正印陳慧玲(Heidi)決定跟他離婚,仲以為Mandy Lieu終於有望坐正,點知今日有周刊爆料,指洗米華趁Mandy喺英國湊女,最近身邊又出現新歡,疑跟得力女助手李素茵(Gina)交往密切,指兩人最近出雙入對孖住應酬,威脅Mandy嘅地位。不過,據知Gina其實是Heidi嘅老友,並非洗米華的新歡,反而係跟隨洗米華多年嘅心腹。雖然洗米華同Heidi已經緣盡,但洗米華未有因此棄用Gina,反而仍然予以重任,唔怕Mandy介意。來自澳門、同洗米華同聲同氣嘅Gina,年約30多歲,來頭唔細,除咗身兼太陽城集團公共及社會關係部高級副總裁,仲係澳門菁英會文康部副部長、澳門娛樂展籌委會主席、澳門影視製作文化協會常務副理事長等等。連串銜頭。上月中,洗米華同Gina齊齊出席澳門百萬行活動,被拍得孖住行密密咬耳仔。其實去年洗米華已與Gina齊齊出席澳門百萬行,當時更帶同女兒同行,Gina也在旁相伴。兩人在公在私都好有默契,每逢Gina有活動要洗米華撐場,佢都唔會托手踭。不過本報向太陽娛樂及Mandy了解,但就暫未有回覆。至於堅決要同洗米華離婚嘅Heidi,被爆原來所住嘅澳門豪宅,業權只屬洗米華一人擁有,自從Heidi決定離婚後,已絕口不提負心漢。

上月中Mandy高調返港上演世紀一拖,令Heidi心死,決定離婚。有指Mandy將會同BB於三月返港,正式同洗米華同居。 (資料圖片) Gina係洗米華心腹兼戰友,合作無間,更重要係其實Gina係前洗米嫂Heidi好朋友。(互聯網圖片)
澳門行政長官辦公室網頁圖片 Gina與洗米華一齊出席勵志青年會會員大會,兩人排排坐中間。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!