掃呢頁CODE去手機

2016年1月31日 星期日

莊思敏:莊思敏夜蒲撞正Rain主動出擊求合照 __,Rain,莊思敏,

夜蒲都畀妳撞正Rain,莊思敏今年有啲運。next1/1preRain低調到場。next1/1pre同夜場老闆傾咗幾句。next1/1pre一班女士把握機會衝上去同Rain合照,當中包括:王子涵(左一)、莊思敏(左二)、莊思明(右一)同劉晨芝(右二)。next1/1pre心情勁靚嘅Rain任影唔嬲之餘仲豎起手指公,莊思敏趁勢挨個頭落去Rain嘅膊頭再自拍。next1/1preRain之後入咗VIP ...


夜蒲都畀妳撞正Rain,莊思敏今年有啲運。

next 1/1 pre

Rain低調到場。

next 1/1 pre

同夜場老闆傾咗幾句。

next 1/1 pre

一班女士把握機會衝上去同Rain合照,當中包括:王子涵(左一)、莊思敏(左二)、莊思明(右一)同劉晨芝(右二)。

next 1/1 pre

心情勁靚嘅Rain任影唔嬲之餘仲豎起手指公,莊思敏趁勢挨個頭落去Rain嘅膊頭再自拍。

next 1/1 pre

Rain之後入咗VIP區玩。

next 1/1 pre

莊思敏一向畀人強悍硬朗嘅感覺,追星等偶像呢啲行為喺佢身上係應該唔會發生,不過撞到真正天王巨星時就另作別論,即時老虎都變小綿羊。韓國天王Rain就啱啱喺亞博開完騷,原本想去睇嘅莊思敏咁啱同春茗活動撞期,有責任心嘅莊思敏就選擇咗工作為先,放棄咗近距離接觸Rain嘅機會,呢頭喺微博呻話慘慘豬,點知轉頭就喺中環撞到Rain,真係拍戲都無咁橋。

Rain開完騷就去咗蘭桂坊搞慶功活動,差唔多凌晨二點鐘就到場,完本直行直過入去夜場VIP區玩嘅Rain,喺門口冇幾遠嘅地方就同夜場負責人傾咗幾句,有女士諗住上去搏一搏求張合照,心情勁靚嘅Rain大方任影,在場嘅莊思敏見到咁情況,即時化身小粉絲拖埋阿妹莊思明、好友劉晨芝同王子涵一齊衝埋去,身手敏捷嘅莊思敏霸住咗Rain嘅右邊身,愈影愈埋之餘,個頭仲不其然咁挨咗落去Rain嘅膊頭度,莊思敏仲趁機會攞部電話出嚟同Rain自拍,這些機會……真係羡慕死人。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!