網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月5日 星期二

【疑似新男友曝光】西裝男極冧阿Sa 獻99支玫瑰 __,阿Sa,蔡卓妍,

Twins噚晚舉行紅館騷尾場,奇就奇在老闆楊受成身邊坐咗一個三十幾歲嘅西裝男,唔止坐喺VIP位,喺獻花環節,呢個西裝男仲由VIP位行過去台前送上約99支玫瑰,阿嬌成程冇咩反應,而阿Sa就自己行過去收花,阿Sa之後將呢束花交畀坐喺頭排嘅Kenny(關智斌),叫Kenny幫佢睇住啲花。而西裝男成程就同楊生有傾有講,喺encore時段,西裝男就走先,點知喺慶功宴上,又見到佢同Sa媽傾偈,楊生亦主動同佢飲 ...




其他影片:>>






Twins噚晚舉行紅館騷尾場,奇就奇在老闆楊受成身邊坐咗一個三十幾歲嘅西裝男,唔止坐喺VIP位,喺獻花環節,呢個西裝男仲由VIP位行過去台前送上約99支玫瑰,阿嬌成程冇咩反應,而阿Sa就自己行過去收花,阿Sa之後將呢束花交畀坐喺頭排嘅Kenny(關智斌),叫Kenny幫佢睇住啲花。而西裝男成程就同楊生有傾有講,喺encore時段,西裝男就走先,點知喺慶功宴上,又見到佢同Sa媽傾偈,楊生亦主動同佢飲酒,不過,見有記者影相,Sa媽走咗去同工作人員傾一陣,楊生亦都行開,搵咗Mani(霍汶希)陪西裝男傾咗5分鐘,大約一點半左右,Mani就送對方出去,西裝男上七人車走人。據知,呢位係Twins嘅fans,由美國返嚟睇騷,亦係楊生嘅朋友,不過Mani表示唔知對方姓咩,仲叫大家唔好太敏感。阿Sa接受訪問時,被問有人送花,佢就甜笑指對方係fans,點解一聽到收花,阿Sa行埋去,阿嬌幫口:「咁有人送花,唔會兩個都行埋去。」支吾以對冇講對方係邊個,講到西裝男坐VIP位,阿Sa只係笑稱自己暫時仲係單身,o依家幾開心。今日《蘋果》問過Mani,佢堅稱對方係fans,係楊生朋友個仔,唔係有錢仔。不過,阿Sa一向對感情事好低調,唔知係真fans定係曖昧緊呢!?

Sa「自動波」行過去收花。
西裝男喺Twins慶功宴,有Sa媽陪傾偈。 西裝男噚日入後台影大合照,企阿Sa隔籬。

鍾意就快D Share啦!