網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月6日 星期三

阿Sa收神秘男99玫瑰洩蜜 __,阿Sa,蔡卓妍,

回復單身的阿Sa講過要「送舊迎新」,即獲神秘男送上99支玫瑰!
阿Sa收神秘男99玫瑰洩蜜出道15年的Twins前晚完成一連五場《#TWINS#LOL#LIVEINHK》演唱會,尾場獲一班圈中紅星捧場,甩拖三個月的蔡卓妍(阿Sa)更有新歡「浮面」在台上,獲西裝男送上99支鮮紅玫瑰,令全場起哄!好姊妹容祖兒則醉爆上台,又喊又笑跪住唱。回復單身的阿Sa講過要「送舊迎新」,即獲神秘男送上99支玫瑰!組合Twins的魅力何止吸引陪伴成長的80、90後,前晚最後一場演唱 ...


阿Sa收神秘男99玫瑰洩蜜

出道15年的Twins前晚完成一連五場《#TWINS#LOL#LIVE IN HK》演唱會,尾場獲一班圈中紅星捧場,甩拖三個月的蔡卓妍(阿Sa)更有新歡「浮面」在台上,獲西裝男送上99支鮮紅玫瑰,令全場起哄!好姊妹容祖兒則醉爆上台,又喊又笑跪住唱。

組合Twins的魅力何止吸引陪伴成長的80、90後,前晚最後一場演唱會獲不少圈中人如容祖兒、李克勤與太太盧淑儀、林峯與女友吳千語、周麗淇、黃偉文、英皇集團老闆楊受成夫婦與經理人霍汶希(Mani)等捧場,而關智斌(Kenny)、鄭希怡、洪卓立與女友湯怡、泳兒更坐頭排揮舞螢光棒打氣。Twins甫開場即連場勁歌熱舞,期間演唱《愛情當入樽》時,鍾欣潼(阿嬌)被舞蹈員捧起做倒轉動作時疑似跣手,幸好她未有頭着地,只是撞甩帽,有驚無險。

「龍虎豹」重聚鬥喊

論全晚最「搶鏡」,非坐於VIP席、年約40出頭的男子莫屬。這位「西裝男」一直坐在楊受成身旁,兩人有傾有講,期間跑到台邊向阿Sa送上99支火紅玫瑰,見阿Sa笑晒收花,即時全場起哄!身旁的阿嬌拍掌替拍檔高興,而繼續演唱的阿Sa未有隨手交予工作人員,反而隆而重之將玫瑰交給坐前排的Kenny保管。Encore時,阿Sa感性地向台下歌迷說:「希望有一日有人問你哋偶像係邊個?你哋可以好Proud of咁講係Twins!」

阿Sa尾場特別跳得起勁,有男性朋友捧場係唔同啲!
  • 阿Sa尾場特別跳得起勁,有男性朋友捧場係唔同啲!
阿嬌以Bra Top性感上陣,事業線若隱若現。
  • 阿嬌以Bra Top性感上陣,事業線若隱若現。
神秘男全程傍實英皇老闆楊受成睇騷,地位超然。
  • 神秘男全程傍實英皇老闆楊受成睇騷,地位超然。

另一亮點則是天后姊妹祖兒上台,全晚High爆的她企足全場欣賞兼跟住唱,當Twins唱出《下一站天后》時,祖兒更不停拭淚!點唱環節,Twins請祖兒上台令「龍虎豹」再合體,阿Sa見祖兒情緒高漲又面紅紅便笑問:「你係咪飲咗酒?」祖兒說:「我冇飲!我想講要代表全場多謝你哋,將我哋全場拉番去16歲,有一刻我係不停喊,我哋算係一齊經歷順境逆境,見到咁多人錫你哋好開心。」說畢祖兒再度爆喊,搞到阿嬌都眼濕濕,阿Sa再笑祖兒:「你一定飲醉酒,我Feel到!」

慶功宴上,神秘男獲安排坐VIP位!
  • 慶功宴上,神秘男獲安排坐VIP位!
阿Sa與阿嬌唱至尾場,拖手合唱又感觸相擁。
  • 阿Sa與阿嬌唱至尾場,拖手合唱又感觸相擁。
  • 放大圖片

其後,祖兒提議合唱《你講你愛我》,又捉Kenny上台幫手用手機「網上直播」。祖兒台上暴走又扭籮跳舞,當跟着唱《眼紅紅》到歌詞「然而我愈說愈激動」時,祖兒揸緊拳頭跪地演唱,阿Sa也不禁笑她:「你真係好激動喎!」三人唱畢再擺出「龍虎豹」的Ending甫士,祖兒笑說:「我可唔可以降番落台有氣派啲呀。」但阿Sa、阿嬌與Kenny未有理疑「飲大咗」的祖兒要求而扶她落台,最後Twins唱出《女校男生》作結。

「享受現時生活」

慶功宴上,阿Sa被追問「送花男」是誰?她甜笑說:「Fans嚟(o架)!(Fans但坐楊生隔籬?識唔識佢?)我識好多人(o架)。」講到是阿Sa上前收花,阿嬌在旁幫口解圍:「我懶得滯之嘛!冇理由一紮花兩個人走埋去攞。」提到頭場阿Sa所說「舊嘅唔去新嘅唔嚟」,但她強調仍是單身:「依家幾好呀!事業為重,暫時係單身,幾享受現時生活。」不過,「送花男」亦有現身慶功宴,先後與楊生、Sa媽及Mani傾偈,最後更由Mani送他離開。問到「送花男」是誰?Mani聲稱是楊生從美國回來的朋友,因為是Fans才往捧場,叫大家不用太敏感。昨日,阿Sa上載與母親出發旅行的合照,並留言:「休假幾天,帶媽媽去玩。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!